Elevplads i butik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
4 svar
1 synes godt om
5. april 2016

bobbles

Søger lidt hjælp herinde da jeg bliver student til sommer, og har søgt nok noget nær 100 stillinger, og været til 1 samtale hvor Jeg ikke gik videre og kun fået afslag. 

Nogen der kender nogen gode butikker i Nordsjælland som mangler en elev  Hvis i kender til noget må I meget gerne linke til det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Hvis du har søgt 100 stillinger og kun er blevet kaldt til én samtale, så skal du måske få nogle friske øjne til at kigge din ansøgning igennem  

Held og lykke 

Anmeld Citér

5. april 2016

bobbles

EBK skriver:

Hvis du har søgt 100 stillinger og kun er blevet kaldt til én samtale, så skal du måske få nogle friske øjne til at kigge din ansøgning igennem  

Held og lykke 

Nej for har fået hjælp af både min lærer og vejleder, så det er ikke tilfældet. 

Anmeld Citér

5. april 2016

Fremad

Det er din ansøgning der bringer dig til samtalen, så du bliver nød til at kigge på den... Samtidig er dit cv selvfølgelig også noget de kigger på...

Det er super at få hjælp, men man skal bare ikke ignorere hvis den hjælp ikke virkede, hvilket kan være tegn på du ikke er kaldt ind til flere samtaler..  

Når det er butik skal du være opmærksom på at de ofte snakker sammen, så jeg går ud fra din lære mm er så professionelle i deres hjælp at de har gjort dog opmærksom på at en standart ansøgning er NO GO... og det skal skinne igennem hver en ansøgning at den er rette til lige præcis dem, hvor du viser at du har indhente info og viden om dem...

Anmeld Citér

5. april 2016

Rockertand

bobbles skriver:

Søger lidt hjælp herinde da jeg bliver student til sommer, og har søgt nok noget nær 100 stillinger, og været til 1 samtale hvor Jeg ikke gik videre og kun fået afslag. 

Nogen der kender nogen gode butikker i Nordsjælland som mangler en elev  Hvis i kender til noget må I meget gerne linke til det 

Følg med i "Asger og de nye danskere" - der er en kvindelig rådgiver med, sjeisse siger jeg bare, hun er dygtig og har mange gode og utraditionelle råd til at få job, hun er tidligere sælger, og så har hun hovedet skruet godt på. Sidste gang gav hun råd til en af dem, der ønskede job i en tøjbutik.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.