Spunkens mor skriver:
Har det på præcis samme måde...nyder alle de små tegn der er, på at spunken er derinde. Har ikke den vilde kvalme, det er mest når jeg tænker eller lugter til forskelligt mad og kaster ikke op, men er enooorrrmt træt hele tiden. Kan vågne kl. 10.00 og være klar til en lur
. Og jo, jeg drømmer helt vildt disse dage. Om babyer og pusleborde og krybber.
Og så er min lugtesans gået helt amok. Stod i går aftes og skulle stege bacon og kunne lige pludselig slet ikke holde lugten af det rå bacon ud - hvilket jeg ellers aldrig lægger mærke til. Måtte stå op en nat, fordi jeg ikke kunne sove, da min kæreste havde stillet en åben pose peanuts på sit natbord. Den skulle bare ud!
Synes alt smager for salt, undtagen saltlakrids som jeg er helt syg efter. Chokolade, som jeg plejer at elske...bare tanken giver mig
. Ja, har generelt bare ikke rigtigt lyst til noget mad. Spiser kun fordi jeg er sulten og forsøger så at spise dét, der på dagen virker mindst kvalmt.
Mine bryster er sindssygt ømme og spændte og hver aften har jeg væske i maven som en efterve fra hormonbehandlingen.
Og jeg nyder det hele, for det betyder at Spunken er derinde og har det godt
.
Hilsen
Spunkens Mor
6 + 4
Hvor er det altså sjovt med dine eksempler som jeg selv har haft..lige på nær trætheden som jeg regner med er lige om hjørnet

Jeg havde en kollega på besøg forleden og vi fik sådan nogle fyldte grønne chilier og jeg syntes bare at de var ALT for salte...sagde det flere gange og hun kiggede bare mærkeligt på mig

Jeg har stadig lyst til chokolade men slet ikke slik og takeout pizza o.lign....det er så nok meget godt..hehe

En anden sjov oplevelse (med samme kollega) var i vores udflytterbus hvor jeg pludselig syntes, at der lugtede af alkohol...det viste sig at være toiletrens, sagde min kollega...jeg var ikke overbevist!
Og i går aftes da jeg skar noget rå oksekød i strimler måtte jeg virkelig tage mig sammen...

Jeg er sulten hele tiden og småspiser...synes altid jeg står med mad i hånden så har ikke fået madlede endnu og mine bryster føles tunge og lidt ømme, men det er ikke så slemt endnu.
Hvor er det altså sjovt, at det føles så ens...men det gør også mig rigtig glad for så føles det som en god graviditet så bare BRING IT ON

Knus
Dorthe
5 + 2
Anmeld