Kvalme kom glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Okay...det må jeg huske næste fredag

blog nu med video!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

dorthemus

Zafir skriver:

blog nu med video!!! 

Nå ja dem så jeg godt..meget dygtige

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Nå ja dem så jeg godt..meget dygtige

Ja, de er ret dygtige  og i hvertfald pænt meget dygtigere end de andre der var med i aften, på nær Børge

Anmeld

25. september 2009

Jakobs mor

Har det på præcis samme måde...nyder alle de små tegn der er, på at spunken er derinde. Har ikke den vilde kvalme, det er mest når jeg tænker eller lugter til forskelligt mad og kaster ikke op, men er enooorrrmt træt hele tiden. Kan vågne kl. 10.00 og være klar til en lur . Og jo, jeg drømmer helt vildt disse dage. Om babyer og pusleborde og krybber.

Og så er min lugtesans gået helt amok. Stod i går aftes og skulle stege bacon og kunne lige pludselig slet ikke holde lugten af det rå bacon ud - hvilket jeg ellers aldrig lægger mærke til. Måtte stå op en nat, fordi jeg ikke kunne sove, da min kæreste havde stillet en åben pose peanuts på sit natbord. Den skulle bare ud!
Synes alt smager for salt, undtagen saltlakrids som jeg er helt syg efter. Chokolade, som jeg plejer at elske...bare tanken giver mig . Ja, har generelt bare ikke rigtigt lyst til noget mad. Spiser kun fordi jeg er sulten og forsøger så at spise dét, der på dagen virker mindst kvalmt.

Mine bryster er sindssygt ømme og spændte og hver aften har jeg væske i maven som en efterve fra hormonbehandlingen.

Og jeg nyder det hele, for det betyder at Spunken er derinde og har det godt .

Hilsen
Spunkens Mor
6 + 4

Anmeld

26. september 2009

dorthemus

Spunkens mor skriver:

Har det på præcis samme måde...nyder alle de små tegn der er, på at spunken er derinde. Har ikke den vilde kvalme, det er mest når jeg tænker eller lugter til forskelligt mad og kaster ikke op, men er enooorrrmt træt hele tiden. Kan vågne kl. 10.00 og være klar til en lur . Og jo, jeg drømmer helt vildt disse dage. Om babyer og pusleborde og krybber.

Og så er min lugtesans gået helt amok. Stod i går aftes og skulle stege bacon og kunne lige pludselig slet ikke holde lugten af det rå bacon ud - hvilket jeg ellers aldrig lægger mærke til. Måtte stå op en nat, fordi jeg ikke kunne sove, da min kæreste havde stillet en åben pose peanuts på sit natbord. Den skulle bare ud!
Synes alt smager for salt, undtagen saltlakrids som jeg er helt syg efter. Chokolade, som jeg plejer at elske...bare tanken giver mig . Ja, har generelt bare ikke rigtigt lyst til noget mad. Spiser kun fordi jeg er sulten og forsøger så at spise dét, der på dagen virker mindst kvalmt.

Mine bryster er sindssygt ømme og spændte og hver aften har jeg væske i maven som en efterve fra hormonbehandlingen.

Og jeg nyder det hele, for det betyder at Spunken er derinde og har det godt .

Hilsen
Spunkens Mor
6 + 4

Hvor er det altså sjovt med dine eksempler som jeg selv har haft..lige på nær trætheden som jeg regner med er lige om hjørnet

Jeg havde en kollega på besøg forleden og vi fik sådan nogle fyldte grønne chilier og jeg syntes bare at de var ALT for salte...sagde det flere gange og hun kiggede bare mærkeligt på mig
Jeg har stadig lyst til chokolade men slet ikke slik og takeout pizza o.lign....det er så nok meget godt..hehe
En anden sjov oplevelse (med samme kollega) var i vores udflytterbus hvor jeg pludselig syntes, at der lugtede af alkohol...det viste sig at være toiletrens, sagde min kollega...jeg var ikke overbevist!
Og i går aftes da jeg skar noget rå oksekød i strimler måtte jeg virkelig tage mig sammen...
Jeg er sulten hele tiden og småspiser...synes altid jeg står med mad i hånden så har ikke fået madlede endnu og mine bryster føles tunge og lidt ømme, men det er ikke så slemt endnu.

Hvor er det altså sjovt, at det føles så ens...men det gør også mig rigtig glad for så føles det som en god graviditet så bare BRING IT ON

Knus
Dorthe
5 + 2

Anmeld

26. september 2009

Ansemusen

Rosa skriver:

Hvis du har en kæreste / mand kunne det jo være HANS daglige graviditetsopgave at lave den - sådan er det her. Han skal stå op og rive ingefær og blande den hver morgen. Og så minde mig om min gravitamin...

Se DET er luksus  Men han har vist nok at gøre med alt det han skal lave herhjemm nu jeg ikke kan!

Anmeld

27. september 2009

Nybagt mor

Hvor er det sjovt at læse og nikke genkendende til, også selvom jeg er i sidste trimester.

Kan huske at jeg bare drak appelsin juice (og det var selvfølgelig kun den dyre Valsølille der duede...) i store mængder.

Æbler, mælk og ellers bare go gedigen dansk mad var også bare et kæmpe hit!  Frikadellesandwhich med rødkål osv.
Jeg havde dog ingen kvalme overhovedet, var bare konstant sulten de første 3-4 mdr...
Heldigvis er min normale appetit tilbage, ellers havde det da vist taget helt overhånd!
Og ja - så alle de lugte. Så sent som i morges gik jeg en lang tur i skoven med hunden, og på den mest øde strækning duftede der pludselig helt vildt af piberøg... -Fik nærmest paranoia og troede der stod nogen gemt og røg pibe hi...
Så ja til tider ganske underholdende at være gravid!

Knus Christine, uge 36

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

kommende-mor skriver:

Hvor er det sjovt at læse og nikke genkendende til, også selvom jeg er i sidste trimester.

Kan huske at jeg bare drak appelsin juice (og det var selvfølgelig kun den dyre Valsølille der duede...) i store mængder.

Æbler, mælk og ellers bare go gedigen dansk mad var også bare et kæmpe hit!  Frikadellesandwhich med rødkål osv.
Jeg havde dog ingen kvalme overhovedet, var bare konstant sulten de første 3-4 mdr...
Heldigvis er min normale appetit tilbage, ellers havde det da vist taget helt overhånd!
Og ja - så alle de lugte. Så sent som i morges gik jeg en lang tur i skoven med hunden, og på den mest øde strækning duftede der pludselig helt vildt af piberøg... -Fik nærmest paranoia og troede der stod nogen gemt og røg pibe hi...
Så ja til tider ganske underholdende at være gravid!

Knus Christine, uge 36

Ja det er som om der er flyttet en alien ind der helt har overtaget styringen
Jeg er også mega sulten hele tiden men har så alligevel ikke rigtig lyst til noget når det kommer til stykket...ikke engang chips og chokolade, eller den cola der ligger i køleskabet frister....meget mærkeligt, Sonny-boy

Og så de lugte...nok derfor jeg ikke har lyst

Kram
Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.