Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ansemusen skriver:Velkommen i klubben Dorthe Er det ikke bare skønt at mærke at man faktisk ER gravid?! Det syntes jeg i hvert fald...til at starte med! Nu er jeg ved at være lidt træt af kvalmen fordi det er nærmest umuligt at passe skolen. Og trætheden gør det heller ikke bedre! Havde faktisk ikke tænkt på det med mærkelige drømme, men nu du siger det, så drømte jeg simpelthen de mærkeligste ting i nat og da jeg vågnede følte jeg bare at det havde varet hele natten. Tænk hvad de små kan gøre ved vores kroppe Rosa: Tak for tippet, har både appelsiner og frisk ingefær, så det skal helt sikkert afprøves. Skal nok melde tilbage med hvordan det virker på min krop! Forhåbentlig lige så godt som på din
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver:Ja én ting af gangen I øvrigt sjovt du nævner Den eneste Ene. Jeg var sammen med en meget højgravid veninde i onsdags og vi grinede og grinede helt vildt over den...især scenen med løglugten og der hvor hun deler sin burger i atomer mens hun stortuder... Æææælsker den film og har vildt lyst til, at se den...lige NU!
Zafir skriver:Jeg har den på dvd Men Tom gider sikkert ikke se den nu... mmm
dorthemus skriver:Men så kommer jeg og ser den sammen med dig
Zafir skriver:Mine gener er i finalen i Talent Yay... fars fætter er i finalen. HAHA... min granfætter... SÅ sejt!!
dorthemus skriver:Ejj hvem??
dorthemus skriver: Mmmm det lyder faktisk rigtig lækkert...appelsinjuice er købt, mangler bare ingefærenHvordan gik det med tandpastakuren? Knus Dorthe
Mmmm det lyder faktisk rigtig lækkert...appelsinjuice er købt, mangler bare ingefærenHvordan gik det med tandpastakuren? Knus Dorthe
Zafir skriver:Maria og Michael hehe Altså Michael...
Rosa skriver:Jeg tror skisme det virkede lidt!!! Jeg er stadigvæk byldemor, men tror de er blevet lidt mindre i nat...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128