Ulykkelig i mellemgruppen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2016

A-1995

Det lyder bestemt ikke rart for din pige eller jer

Tænker måske også det er ret tidligt at skulle rykke op i mellemgruppe når man kun lige er fyldt 2 år? Er det sådan alle steder i din kommune?

I vores kommune er de samme sted indtil de er 2.11 år og først der rykker de op i børnehave, og det passer mig ganske fint. Min bliver 2 år om 1 måned og ville slet ikke være klar til at rykke op allerede. Han nyder at være en af de store efterhånden.

Jeg tror jeg ville finde en anden institution.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2016

Rauw

Er hun ikke klar til at blive rykket op eller er det pædagogerne den er gal med? Fordi hvis hun ikke er klar forstår jeg ikke hvorfor der ikke bliver taget hensyn til det, så må de beholde hende i den mindre børns gruppe. Men hvis det er pædagogerne der er for få på stuen eller de gør et dårligt job så må du banke i bordet. Der er aldrig noget der bliver bedre af at man bare retter ind og finder sig i dårlig behandling. Slet ikke når det drejer sig om vores børn. Stakkels lille pige. Og stakkels dig. Der er bare ikke noget værre end når ens børn ikke trives. 

Anmeld Citér

5. april 2016

Anonym trådstarter

A-1995 skriver:

Det lyder bestemt ikke rart for din pige eller jer

Tænker måske også det er ret tidligt at skulle rykke op i mellemgruppe når man kun lige er fyldt 2 år? Er det sådan alle steder i din kommune?

I vores kommune er de samme sted indtil de er 2.11 år og først der rykker de op i børnehave, og det passer mig ganske fint. Min bliver 2 år om 1 måned og ville slet ikke være klar til at rykke op allerede. Han nyder at være en af de store efterhånden.

Jeg tror jeg ville finde en anden institution.

Den vuggestue vores store pige gik i havde slet ikke en mellemgruppe, men den ligger så langt væk at vi ikke syntes det kunne betale sig at melde den lille ind der i forhold til den hun er i nu, som ligger to gader væk. Så det med mellemgruppe er det vist ikke alle der kører med hernede. 

De kommer i bh når de er 2,9 år. Så det om 8 mdr nu. (Jeg tæller allerede ned ) der kommer hun over i en lille privat bh som hendes storesøster også er i.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.