Min mindste pige er lige rykket fra vuggestuedelen til mellemgruppen med en lang indkøring, pga hun ikke er tryg der, hvilket pædagogerne selv fortæller. (altså mellemgruppen er der hvor de er fra 2+ til de skal starte i bh).
Pædagogerne i denne gruppe er meget anderledes end dem der var i vuggestuedelen (ærligt, de virke mere sure). De har noget de kalder et morgenhold, som altid er nogle tilfældigt udvalgte fra bh-delen der tager imod om morgen, inden de der er resten af dagen ankommer.
Dette fungere bare slet ikke for vores pige. Hun er dybt ulykkelig om morgenen, vil ikke give slip på den forældre der aflevere, og pædagogerne er ikke gode til at tage imod hende.
Det tydeligt der ingen kemi er, og vores datter har voldsomme reaktioner når hun er hjemme, f.eks. Kan hun begynde at græde (rigtig gråd) midt under aftensmaden
eller begynder at slå og skubbe os væk. Sådan har hun aldrig gjort før, og det er kommet efter opstart i mellemgruppen.
Hun er meget god til om morgenen at gøre det klart, hun IKKE vil afsted, hun som ellers aldrig kunne komme hurtigt nok i vuggestue før i tiden. 
Så nu ville jeg hører, hvad kan vi gører for vores pige ? Hvordan kan vi ændre det, så hun bliver mere glad for at være i mellemgruppen ?
Min mand har forsøgt at tale med pædagogerne på stuen, og vi har haft en samtale med lederen, men det har intet ændret. (Lederen er lydhør og har vist haft fat i pædagogerne på stuen, men som sagt er der ingen ændring).
Håber der er nogen der kan give er godt råd, der kan hjælpe, for ellers bliver de næste 8 mdr inden bh opstart meget lange for os alle her. 
Anmeld
Citér