Hvor hurtig gik jeres igangsættelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2016

Kamilla-m

Molly90 skriver:

Jeg bliver sat i gang på tirsdag- og vil godt indrømme jeg er nervøs for hvor længe det vil trække ud fra jeg får den første pille..

hvor længe tog det jer fra i fik den første pille til i fik veer/ gik i fødsel?  

her fik jeg ikke piller, men de tog vandet, og 2timer og 10 min efter havde jeg født 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2016

striber

Jeg blev sat igang kl 10.00 mandag med orale piller. Fik 2 mere kl 14. Fødte samme aften kl 21.38. Jeg var 39+6.

Anmeld Citér

3. april 2016

tarkoflen

Molly90 skriver:

Jeg bliver sat i gang på tirsdag- og vil godt indrømme jeg er nervøs for hvor længe det vil trække ud fra jeg får den første pille..

hvor længe tog det jer fra i fik den første pille til i fik veer/ gik i fødsel?  

Jeg blev sat i gang 14 dage før tid, og fik den første pille kl ca. 10.00 mandag formiddag, Thea er født natten til tirsdag kl. 3.00 så det behøver slet ikke trække i langdrag

rigtig god fødsel

Anmeld Citér

4. april 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Fik første pille 41+4, piller igen 41+5 fik veer ca 17.30 den dag. Kom på fødegang klokken 9.30 da jeg var 41+6 åben 3 cm..

fødte først 42+0 klokken 3 om natten, efter 36 timer med veer. 

Her anden gang tog de vandet, 40+5 klokken 11, selvom jeg næsten ikke var åben ( SKULLE sættes igang ) fødte 24 timer senere, jeg er herre dårlig til at føde 

Anmeld Citér

4. april 2016

Mortil2drenge<3

Inger skriver:

Fik første pille 41+4, piller igen 41+5 fik veer ca 17.30 den dag. Kom på fødegang klokken 9.30 da jeg var 41+6 åben 3 cm..

Her anden gang tog de vandet, 40+5 klokken 11, selvom jeg næsten ikke var åben ( SKULLE sættes igang ) fødte 24 timer senere, jeg er herre dårlig til at føde 

Hvordan kunne det være de tog vandet anden gang ? Var du åbnet nok til det eller ? 

Anmeld Citér

4. april 2016

Mrsopsand

Her fik jeg piller fordi jeg havde haft vandafgang. Jeg fik piller i tidsrummet mellem 04 torsdag morgen og 22 torsdag aften. Det skete ikke noget før jeg fik vestimulerende drop omkring kl 23

Anmeld Citér

4. april 2016

Mortil2drenge<3

Inger skriver:

Undskyld læste først nu du skrev du næsten ikke var åbnet

Anmeld Citér

4. april 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
Molly90 skriver:

Hvordan kunne det være de tog vandet anden gang ? Var du åbnet nok til det eller ? 

Lang historie.. Min datter var meget større end de havde regnet med ( skønnet til 3800 g hun var 4500 g ) og det var som sagt en meget lang fødsel, og jeg endte med en 3b grads bristning, som tog mig et stykke tid at komme mig over, derfor fik jeg vægtscanninger og lovet igangsættelse til termin her ved min anden graviditet. 

2 dage før termin (torsdag )ville min jordemoder prøve hindeløsning, så jeg måske ville gå "naturlig" i fødsel, istedet for lå min søn på tværs i maven og ejg var ikke åben overhovedet.

mandag blev jeg scannet for et vendingsforsøg, han lå så rigtig igen. Bandit...

En læge bad os komme onsdag for at få taget vandet, onsdag kunne de overhovedet ikke noget som helst for ejg var lukket som en østers.. Fik så piller som skulle sætte gang i veer så jeg kunne åbne mig og få taget vandet.. torsdag var der ikke sket det store, men nu skulle han ud for de havde vuderet ham til 4100 g så vi blev enige om at jordemoderen med de længste fingre skulle give det et forsøg, mens en anden holdt min søn på plads, for han stod ikke fast endnu.. 

Det lykkedes klokken 11 men jeg fik ikke veer af det, måtte på vedrop, klokken 15 og klokken 22 havde jg åbnet mig sølle 3 cm, fik epidural, og næste morgen klokken 8 var jeg 2,5 cm åben  

Her startede de vedrop igen, jeg var sådan set ved at tage tøj på og gå hjem, for det her tog da alt for lang tid  

Men klokken 9.30 meddelte jeg jordemoderen at jeg gerne ville ud og skide, hun sagde nej, og undersøgte mig i stedet for og ejg var 10 cm åben, og fødte klokken 11 en dreng på 4000 g og 55 cm og fik nogle få sting, så ejg gik heldigvis ikke i stykker igen, en rigtig god fødsel da jeg kom så langt 

Men tror de valgte at tage vandet anden gang fordi jeg ikke reagerede så godt på piller første gang... Nå det blev lidt langt, undskyld 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.