Afhænger jo nok af mange tibg fx også om det er før tid eller efter, hvor tæt du var på at gå i fødsel selv osv.
Jeg er blevet sat i gang med den sidste 40+6, jeg kom til undersøgelse og pille kl 19. Fik en tid til dagen efter og besked om der sagtens kunne komme veer, men det ofte ikke var fødslen der gik i gang men qua mine to hurtige fødsler og at grunden til igangsættelse var at vi har mistet et barn, så sagde de jeg skule ringe hvis jeg følte det var veer. Jeg vågnede lidt over 1 med murren, men ikke veer. Ringede ind ved 2 tiden, hvor de gerne ville se mig. Jeg var 2 fingre åbenbart 1 1/2 cm livmoderhals. Men igen qua grunden til igangsættes og det faktum de ikke havde travlt gav de os en stue og så kunne vi se om morgenen for de forventede det var snyde veer. Jeg var på stuen lidt i 3 efter der var kørt strimmel mm. Og han er født lidt over 5, så ingen snyde veer
men tilgengæld en jordemoder der blev snydt, hun undersøgte mig lidt over 4 der havde jeg stadig livmoderhals og hun var overbevist om veerne ville stoppe og jeg skulle have endnu en pille, hun kom tilfældigvis ind lidt over 5 hvor jeg brølede som en løve og fik taget imod lillemanden uden at have gjort klar til det 
så en super let igangsættelse som dig havde længere optaktsveer end de to foregående fødsler hvor der max gik to timer fra første ve til de var ude
Anmeld
Citér