Stoppe natamning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2016

Lisette W

Anonym skriver:

• Hvordan stopper man natamningen på den blideste måde??? Jeg er helt færdig af søvnmangel. Han er 16 mdr og bliver ammet hver anden time natten igennem samt ammet i søvn. Han har aldrig sovet igennem og nu kan jeg ikke mere. Far vil gerne hjælpe til om natten, men vores søn gider ham ikke - kun mor og amning. Er virkelig desperat 

Prøv at tilbyde lun kamillete i sutteflaske, det virker beroligende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2016

Anonym

migxher skriver:

Haha ej nu må jeg le  hvor er du da barnlig. Jeg ammer slet ikke selv. Ups hva.

Jeg synes bare det er et dårligt råd udelukkende givet ud fra dine egne fordomme mod langtidsamning.

Hahahaha. Nu det mig der må le. 

Anmeld Citér

1. april 2016

modesty

• Hvordan stopper man natamningen på den blideste måde??? Jeg er helt færdig af søvnmangel. Han er 16 mdr og bliver ammet hver anden time natten igennem samt ammet i søvn. Han har aldrig sovet igennem og nu kan jeg ikke mere. Far vil gerne hjælpe til om natten, men vores søn gider ham ikke - kun mor og amning. Er virkelig desperat 

Jesus Christ. Det var lang tid I har ventet, taget i betragtning at du ikke får sovet.

Herhjemme var det far der tog de første 2-3 nætter. Første nat græd han i en halv times tid. Anden nat brokkede han sig lidt i et kvarters tid. Tredje nat brokkede han sig lidt i fem minutter. Og så var det dét.

Han var 10 mdr. Og da vi droppede natamningen gik han fra at vågne hver halvanden time til hver tredje time (hvor han så bare skulle have en sut).

Bare kast jer ud i det - det bliver sandsynligvis nemmere end I frygter. 

Anmeld Citér

1. april 2016

nemisis

Profilbillede for nemisis

Min datter er nu 17 mdr. Hun ammes til sengetid og nogen gange også når jeg går i seng. Ellers sover hun faktisk igennem. Det er kommet gradvist i løbet af de sidste 3 uger, før det var hun som dit barn. Vi ændrede putning en så jeg ammede og så kom far ind og overtog. Det accepterede hun hurtigt. Da den rutine var på plads tog far den første opvågning. Derefter den næste og til sidst tog han hele nætter. Vi havde en aftale om at jeg sov i et andet rum, og hvis han ikke kunne få hende til at falde til ro på 15 minutter måtte han hente mig så jeg ku amme. De sidste 3 uger har hun ikke efterspurgt bryst om natten, undtagen de sidste par nætter pga sygdom. Jeg ved ikke om i kan bruge det☺ det tog samlet halvanden måned, og det virker som lang tid, men jeg kunne bedre holde det ud, når jeg vidste at vi gjorde noget for at ændre det. Hold ud���� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.