Ærligt - en kold tyrker. Det tager er par dage så er det overstået.
16 måneder gammel har gå ingen måde behov eller brug for mad om natten. Det har de ikke brug for fra omkring 7-8 måneders alderen.
Ammer du også om dagen eller er det kun om natten? Barnet er så stort nu at det ikke har behov for amning mere. Så måske det ville være en ide at stoppe mælkeproduktionen helt så han ikke kan lugte din mælk mere og dermed vil far mere også. Evt giv MME i stedet.
Det var dog verdens dårligste råd.
Der er en masse gode ting ved stadig at amme. Og hun behøver slet ikke stoppe amning helt bare fordi hun ikke ønsker at amme om natten mere. Og det er nu heller ikke det jeg læser at hun vil. Kun fjerne natamning. Og jeg tror også det vil være meget synd og traumatisk at fjerne hele amning på en gang. Specielt hvis han finder meget tryghed ved det.
Som en anden foreslår, prøve at fjerne en amning af gangen.
ellers måske hvis du sover på sofaen et par dage og far tager helt over. Måske det hjælper hvis du ikke er i rummet?
så han ikke bliver fristet
Og så lade far tilbyde vand eller måske en banan
og sut eller bamse eller hvad hun nu bruger
Ellers vil jeg anbefale dig gruppen amning uden grænser op Facebook. Der er mange der har erfaring med amning af størrer børn og udtrappe på en blid måde. Eller gruppen amme børn.
Anmeld
Citér