Jeg vandt sgu kampen!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. september 2009

Millebasse

Ved ikke om i kan huske at Bastian dagplejemor er blevet fyret pr. 1. marts næste år pga. nedskæringer og at jeg kæmpede for at få ham i den børnehave vi gerne vil have ham i, så han ikke skal smides rundt til forskellige dp`ere i 4 måneder..?!

Jeg har lige fået et brev om at han er optaget i den børnehave vi har kæmpet for at få ham i! Ih, hvor er jeg glad!! Det er godt nok tidligt han skal begynde i børnehave, men jeg er jo på barsel til den tid, så han skal ikke derhen særlig mange timer om dagen, bare det at vi nu har fået en plads til ham og ikke står i uvished helt til næste år!

Så hjælper det altså at ligge pres på kommunen

Knus Camilla - som lige måtte ud med sin glæde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Lene76

ej hvor dejligt tillykke med det

Anmeld

25. september 2009

Muffinmus

hvor lækkert
Er også spændt her, for vi har også hørt at hvis der er lige så stor mangle på dp om 6 mdr som der er nu, kan William også risikere at blive smidt i børnehave....
Ville nu helst vente til de 3 år, men det andet kan blive en realitet hvis der er nogen der skla bruge hans plads.

Anmeld

25. september 2009

Nadi

Skønt skønt skønt  Det er da bare alletiders!!

Anmeld

25. september 2009

Louise mortil4

hvor dejligt, tillykke med BH pladsen

Anmeld

25. september 2009

linemus

Hvor dejligt at have det på plads. Sebastian startede, 3,5 måned før han blev 3 år pga. flytning, og det bare så fint, så det skal nok gå for Bastian også

Anmeld

25. september 2009

Millebasse

linemus skriver:

Hvor dejligt at have det på plads. Sebastian startede, 3,5 måned før han blev 3 år pga. flytning, og det bare så fint, så det skal nok gå for Bastian også

Hej Line.

Dejligt at høre at det godt kan gå godt selvom de ikke er blevet tre år endnu.. Er da lidt nervøs for det, men det er bedre end han skal sendes rundt i systemet til flere forskellige i løbet af 4 mdr..

Anmeld

26. september 2009

Tynen

NEJJJJJJ! Hvor er det bare fedt!
Tillykke med ønskepladsen

Og ja.. Jeg har også kun haft held med at smide lidt (MEGET!) pres på kommunen selvom det bare er hamrende træls og hårdt mens det står på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.