HVPigen skriver:
Jeg vil gerne være gravid og har Endelig fåetkonstateret pco..
Jeg har self så ændret mit kost men nu tænker jeg majsmel hvordan frem og tilbage ?? Er det helt no go.. Vil gerne slanke mig lidt også , og vil derfor også gerne leve naturligt prøver så vidt muligt på og leve uden brød osv og har ikke spist det i et stykke tid men hr prøvet lchf kurren men den fungere bare ikke for mig .. Den simpelthen for træls syntes man skære alt for meget væk som jeg ikke vil undvære som gulerødder fx .. 
Men hvad må jeg lave af brød ? Jeg har prøvet brød der lavet af profiber og husk og revet ost m. Æg og føj for den lede det smager godt nok klamt
Jeg forstår ikke helt de dér behov for at prøve at fortsætte med at spise som man plejer når hele pointen er at spise anderledes.
Forstå mig ret.
Hvorfor ikke bare droppe brød i stedet for at prøve at lave pseudo-brød? Det kan du sagtens. Du skal bare sætte dig ordentligt ind i hvad du kan spise i stedet. Masser af grønsager, kød, nødder o.s.v.
Og majsmel er ikke en god ting, majs er propfyldt med stivelse og sukkerstoffer. Hvis du skal noget som helst, er det nok mere noget quinoa og boghvede du skal over i.
Men hvad med grove former for rugbrød? Det er ikke decideret lchf, men det er bedre end alle de dér glutenfri alternativer som alligevel er proppet med stivelse.
Rugbrød kan være mange ting, så husk at vælge dem der er kernerige og uden hvede.
Anmeld
Citér