36 km på Scooter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2016

OscarMor

Anonym skriver:

Nu ved jeg ikke om du er den samme som oprettede et oplæg igår.. men det passede bare med km... 

så vil jeg sige at den oppakning de tit skal have med, og som kun bliver mere nu..plus der er mere og mere tilkald med en time.. så viol det for mig være ret umuligt i længden 

og sorry hvis det ikke er dig :-) 

Hej,

nej jeg tror ikke det er mig, for jeg ved ikke lige helt hvad du snakker om 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
MiaNielsen skriver:

Altså lige pt. har han kørt til og fra arbejde (36 km hver vej) i 2 måneder, og han brokker sig ikke 

Men lige siden vi har snakket om at få bil igen, kan jeg se julelys i hans øjne og han fortæller heletiden om hvor dejligt det ville være at have bil igen 

Det er selvf også lækre med bil, men tror jeg ville have det ligesom dig hellere få betalt lån ud... 

Og hvis han ikke brokker sig. Nu bliver det jo også varmere

Anmeld Citér

29. marts 2016

Diosa85

MiaNielsen skriver:

Han har desværre ikke mulighed for at tage offentlig transport 

Okay så det svært. Det kan jeg godt se. Forstår godt du gerne vil have betalt lån ud. Men synes det er meget at forlange at køre så langt på scooter. Men hvis han er ok med det så det jo fint nok 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Tiggi

Altså ja 36 km er langt på knallert, men hvis han har kunne gøre det i 2 mdr kan han nok også gøre det til gælden er væk, eller ihvertfald frem til november/december hvor det bliver koldt igen.

Jeg arbejdede i en periode 20 km væk og tog mig mellem 55 min og 1 time og 5 minutter at cykle afhængig af vind og vejr, men hvis jeg skulle med det offentligt var det bus + s-tog + bus + gå 20 minutter så tog 1 time og 20 minutter og var rimelig dyrt. Var godt nok ikke dagligt, men hvis man uden de store problemer kan cykle 20 km kan man også køre 36 km på en knallert. 

Så personligt ville jeg klart prioterer det økonomisk i det, og så få nedbragt gælden og så kunne behagelighed komme på tale.

Anmeld Citér

29. marts 2016

AJ14

MiaNielsen skriver:

Nu hvor vi får SKAT tilbage kan vi være gældfri indenfor de næste måneder, og i slutningen af året vil vi have sparet nok op til at købe en brugt bil  

Jeg tænker måske bare at det er lang tid at han skal kører frem og tilbage? 

Kan han ikke køre på den i et par måneder til I er gældfri ?også låne penge i banken til bilen også få den betalt af hurtigst muligt. ? Så har du slået halv skade  Men hvis han ikke stejler over at skulle køre på den indtil det bliver koldt. Så ville jeg gøre som du foreslår med betaling af gæld også opsparing. Men det ville komme an på hans indstilling. Hvor lang tid tager det for ham at køre på arbejde på den ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.