36 km på Scooter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
14 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. marts 2016

OscarMor

Hej Allesammen 

Syntes I det er for meget at forlange af min kæreste, at han tager sin scooter på arbejde selvom han har 36 km? 

Vi har pt ingen bil, og jeg vil hellere at vi bruger de ekstra penge på at udbetalt lån, men jeg er ikke sikker på han har det på samme måde... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2016

Diosa85

MiaNielsen skriver:

Hej Allesammen 

Syntes I det er for meget at forlange af min kæreste, at han tager sin scooter på arbejde selvom han har 36 km? 

Vi har pt ingen bil, og jeg vil hellere at vi bruger de ekstra penge på at udbetalt lån, men jeg er ikke sikker på han har det på samme måde... 

Kan han ikke tage en bus? Synes 36 km er meget langt på en scooter 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Sandratoft

MiaNielsen skriver:

Hej Allesammen 

Er det 36 km hver vej? Hvis det er et spørgsmål om at i ikke har råd til bil, så mener jeg sagtens det er noget han kan. Vi går også variere tider i møde.  

Anmeld Citér

29. marts 2016

OscarMor

Diosa85 skriver:

Kan han ikke tage en bus? Synes 36 km er meget langt på en scooter 

Han har desværre ikke mulighed for at tage offentlig transport 

Anmeld Citér

29. marts 2016

OscarMor

Sandratoft skriver:

Er det 36 km hver vej? Hvis det er et spørgsmål om at i ikke har råd til bil, så mener jeg sagtens det er noget han kan. Vi går også variere tider i møde.  

Det er 36 km hver vej 
Vi har lige råd til at have bil (en brugt bil altså), men jeg ville måske bare hellere bruge penge på at betale lån ud, og så have flere penge i måneden 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Sandratoft

MiaNielsen skriver:

Det er 36 km hver vej 
Vi har lige råd til at have bil (en brugt bil altså), men jeg ville måske bare hellere bruge penge på at betale lån ud, og så have flere penge i måneden 

Det forstår jeg godt hvor lang tid tager det at betale lånet ud? Det kan måske være guleroden at i køber en bil så snart lånet er ude af verdenen. 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg kørte lidt over 20 km hver vej.. Men det er selvf. Ikke 36 km jeg elskede det! Man fik dejlig frisk luft...

Men om vinteren kan det godt nok være koldt. 

Jeg tror det er lidt individuel hvad man er til. Hvad siger han til det?

Anmeld Citér

29. marts 2016

OscarMor

Sandratoft skriver:

Det forstår jeg godt hvor lang tid tager det at betale lånet ud? Det kan måske være guleroden at i køber en bil så snart lånet er ude af verdenen. 

Nu hvor vi får SKAT tilbage kan vi være gældfri indenfor de næste måneder, og i slutningen af året vil vi have sparet nok op til at købe en brugt bil  

Jeg tænker måske bare at det er lang tid at han skal kører frem og tilbage? 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Anonym

MiaNielsen skriver:

Hej Allesammen 

Nu ved jeg ikke om du er den samme som oprettede et oplæg igår.. men det passede bare med km... 

så vil jeg sige at den oppakning de tit skal have med, og som kun bliver mere nu..plus der er mere og mere tilkald med en time.. så viol det for mig være ret umuligt i længden 

og sorry hvis det ikke er dig :-) 

Anmeld Citér

29. marts 2016

OscarMor

Saphiira skriver:

Jeg kørte lidt over 20 km hver vej.. Men det er selvf. Ikke 36 km jeg elskede det! Man fik dejlig frisk luft...

Men om vinteren kan det godt nok være koldt. 

Jeg tror det er lidt individuel hvad man er til. Hvad siger han til det?

Altså lige pt. har han kørt til og fra arbejde (36 km hver vej) i 2 måneder, og han brokker sig ikke 

Men lige siden vi har snakket om at få bil igen, kan jeg se julelys i hans øjne og han fortæller heletiden om hvor dejligt det ville være at have bil igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.