Anonym skriver:
Jeg er selv studerende og købte en ny bil for 4 år siden da jeg sjovt nok også. Var på su. Hvis i har til udbetalingen så skulle det ikke være noget problem. Jeg vil dog sige at i virkelig skal være sikre på det kan lade sig gøre rent økonomisk.
I kommer til at tabe ret mange penge på at skulle have den til at købe bilen tilbage. Ligeså snart i kører fra bilforhandleren så tabe i penge på den. Plus det koster ekstra for dem at indfri lånet så det kommer oveni.
En anden ting, overvejer i børn inden for nærmeste fremtid? For så bør i nok overveje om ikke i skal finde en større bil
bare ren erfaring der taler her haha.
Held Og lykke med bilforhandlingerne
Dejligt at hører at det er lykkes for nogen! 

Vi har udbetalingen, vi har gennem kontrolleret økonomien og pengene er der, vi har så valgt at prioritere at have færre "lommepenge" til os selv 
Vi er godt klar over det med at evt. skulle give bilen tilbage, det regner vi bestemt heller ikke med at skulle!
Det er bare rart at muligheden er der, i forhold til et lån i banken hvor muligheden ikke er der 
Vi overvejer kraftigt at starte familie i nærmeste fremtid, og syntes godt at en VW UP kan klare det 
Vi har overvejet at finde en større bil, men er selv vokset op i en Ford Ka, så det kan lade sig gøre haha
Tak!
Anmeld
Citér