Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen!Jeg har brug for lidt råd og vejledning, og håber i vil hjælpe
I får lige lidt baggrunds historie Min kæreste har fast arbejde som soldat og får ca. 12-13 tusinde udbetalt, jeg er studerende med SU-lån så vi har ca. 20.000,00 kr. udbetalt hver mdr.Vi har undersøgt om vi vil have råd til en ny bil og det ser fint ud i budget, godt nok lidt stramt men det kan lade sig gøre Min kæreste står pt. i RKI, da han havde en mindre god ungdom , og vi står i den situation at vi mangler en bil da min kæreste har 36 km på arbejde. Min spørgsmål går på om vi vil tro, at en evt. bilforhandler vil låne os penge til f.eks. en lille ny VW UP? eller tror i de ikke vil røre os med end ildtang? Det skal lige siges at jeg har ret til dagpenge hvis jeg ikke kan gennemføre min uddannelse
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gå til en forhandler og hør ad.
Det er meget forskelligt, men når man står i rki tror jeg ikke i skal have for høje forventninger
Anonym skriver: Hej alle sammen!Jeg har brug for lidt råd og vejledning, og håber i vil hjælpe I får lige lidt baggrunds historie Min kæreste har fast arbejde som soldat og får ca. 12-13 tusinde udbetalt, jeg er studerende med SU-lån så vi har ca. 20.000,00 kr. udbetalt hver mdr.Vi har undersøgt om vi vil have råd til en ny bil og det ser fint ud i budget, godt nok lidt stramt men det kan lade sig gøre Min kæreste står pt. i RKI, da han havde en mindre god ungdom , og vi står i den situation at vi mangler en bil da min kæreste har 36 km på arbejde. Min spørgsmål går på om vi vil tro, at en evt. bilforhandler vil låne os penge til f.eks. en lille ny VW UP? eller tror i de ikke vil røre os med end ildtang? Det skal lige siges at jeg har ret til dagpenge hvis jeg ikke kan gennemføre min uddannelse
Jeg vil gå ned i banken og spørge først. For i skal jo ligge til en udbetaling.