skal det være nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. marts 2016

skønkvinde.dk

Så er det i morgen der er tid til at få spiralen taget ud, jeg glæder mig, men er også vildt nervøs. Er det mon for tidligt eller ikke? Min kæreste er klar og har taget så godt mod min datter fra tidligere ægteskab. Jeg er også skruk med skruk på. Jeg er spændt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2016

Anonym

skønkvinde.dk skriver:

Så er det i morgen der er tid til at få spiralen taget ud, jeg glæder mig, men er også vildt nervøs. Er det mon for tidligt eller ikke? Min kæreste er klar og har taget så godt mod min datter fra tidligere ægteskab. Jeg er også skruk med skruk på. Jeg er spændt.

Åha bare det var mig! Hvor længe har I kendt hinanden? Boet sammen?

Jeg kan dog se langt efter det - skal vente et helt år på PB og min krop SKRIGER på at blive gravid!

Anmeld Citér

29. marts 2016

skønkvinde.dk

Anonym skriver:

Åha bare det var mig! Hvor længe har I kendt hinanden? Boet sammen?

Jeg kan dog se langt efter det - skal vente et helt år på PB og min krop SKRIGER på at blive gravid!

Vi har været sammen i et års tid nu og boet sammen siden november ca, vi flytter i hus sammen den 1. Juni. Jeg synes det virker meget tidligt, men det virker også bare så rigtigt 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Anonym

skønkvinde.dk skriver:

Vi har været sammen i et års tid nu og boet sammen siden november ca, vi flytter i hus sammen den 1. Juni. Jeg synes det virker meget tidligt, men det virker også bare så rigtigt 

Det lyder også lidt tidligt, men alt efter alder og erfaring, når man et punkt, hvor man bare kan mærke, når den er der 

Jeg har selv et barn fra et tidligere forhold, og min kæreste har også taget ham til sig, som var han hans egen, men jeg har i starten haft tvivl i forhold til, hvordan han vil reagere i forhold til min søn, når han pludselig står med sit barn af kød og blod på armen! Jeg har dog lært ham at kende rigtig godt nu - vi har været sammen i 3 år, og han har virkelig bevist over for mig både med ord og handlinger, at han vil min søn og jeg af hele sit hjerte, så først nu føler jeg mig 100% sikker og klar til at lave et fælles barn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.