Åha, hvor jeg befinder mig i limbo pt. mellem at føle mig som jordens lykkeligste og heldigste person, og samtidig føle mit hjerte slå knuder, mine tårer rende og min længsel for pb dræne mig langsomt for liv.
Min kæreste og jeg har kendt hinanden i 3 år, men vi er dog først flyttet sammen i december, så vi har pt kun boet sammen i 3 måneder. Grunden til dette er blandt andet, at jeg har en søn på 4,5 fra et tidligere forhold, og min nuværende kæreste går ikke ind til noget uden at have tænkt tingene 110% igennem - en rigtig dejlig ting i mange sammenhænge, bare ikke når JEG er jordens mest utålmodige og spontane menneske!
Men netop derfor supplerer vi også hinanden super godt
Jeg har med jævne mellemrum i vores forhold været skruk - primært under ferieperioder, hvor vi har tilbragt meget kvalitetstid sammen, hvilket jo er ren luksus! Men nu hvor vi har fået en hverdag op at køre, begynder den forfærdelige (men i bund og grund dejlige) følelse at hive godt fat i mig igen - AAARGH! Det er så slemt, at det er som om mine hormoner reagerer på mine følelser! Fik i dag fortalt min kæreste, at jeg STADIG var meget skruk, og at følelsen var tæt på uudholdelig, og hvad skete der så!? Jo, jeg begyndte at TUDE! Hvorfor nu det?
Jeg ved godt, det ikke er holdbart at sætte et barn i verden lige NU, min fornuft er helt med på det! Min kæreste skriver pt sit speciale færdigt, og vil gerne i job inden PB starter, hvilket er helt forståeligt. Selv er jeg folkeskolelærer og har en 8. klasse nu, jeg helst skulle føre til eksamen sommeren 2017, OG så skal vi jo også lige nå at bo lidt mere sammen. MEN HOLDT STOP STANDS - den plan er min krop bare slet ikke med på - den siger nu - og med stort NU! Hvorfor kan man ikke parkere den følelse i et års tid? 
Vi er heldigvis HELT enige om, at vi skal have flere børn, men NØJ hvor er ventetiden dog lang, hvis jeg skal have det sådan her HVER dag! Håber hverdagen, der starter i morgen, kan hjælpe mine tanker i en lidt anden retning
Tak, fordi du læste med - havde bare brug for at komme ud med det!