Løbecykel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. september 2009

..

Hej..

Jeg har efterhånden hørt og læst meget godt om løbecykler.

Er der nogen af jeres unger der har dem og er de glade for dem? Vi skal til Skallerup Klit hele næste uge, tænker at købe en til Smilla deroppe.. - og er der nogen der ved hvor man køber dem henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Tut

Hej,

Vi har denne fra Babysam til Noah, og han EEEEEEELSKER den.

Han cykler tit på og det her helt vildt så god han er blevet. Og han kan få mega meget fart på

Så den er et mega hit her.

Anmeld

25. september 2009

Tynen

Ingen erfaringer endnu, men er faktisk lige blevet ringet op af Legekæden - Havde sgu glemt at jeg havde bestilt en løbecykel til Stella i julegave

De koster 300kr. derover (Har ikke set den IRL, men i kataloget var den rigtig tøselyserød), i Babysam koster de fra 500 og op efter og i Bilka, Føtex, Aldi har de dem ofte på tilbud til en 250-300kr.

Anmeld

25. september 2009

Louise mortil4

Løbecykel Black

Lærke og Liv har sådan en her hver, ikke det store hit endnu, men Freja vores ælste på 3 år er vild med dem og suser meget rundt på dem så mon ikke det kommer hos Lærke og Liv også.  Vi har købt vores på nettet hos swingcar.dk, super service, de var her dagen efter bestilling.

Knus Louise

Anmeld

25. september 2009

Muffinmus

Jeps
Vi har den gode løbecykel i alu fra Puki, holder sig flot, nemmere end træ, kan sættes langt ned og er med fodstøtte til når de bliver gode og kan sætte benene op
Wlliam gad den ikke de første 2 mdr, men nu elsker han den og har lige været ude og købe ny cykelhjelm til ham..så nu skal den bare have gas.
Han bruger den meget i haven og hvis vi går ture

Anmeld

25. september 2009

Anja

Her er løbecyklen aldrig blevet populær. Tilgengæld cykler Elias rundt på den trehjulede med ganske stor hast efterhånden. Han ææællsker at cykle

Anmeld

25. september 2009

Nadi

Oliver fræser rundt på dp'ens, men han har ikke en selv. Overvejer om han skal have en i julegave

Anmeld

25. september 2009

Monica

mortil4 skriver:

Løbecykel Black

Lærke og Liv har sådan en her hver, ikke det store hit endnu, men Freja vores ælste på 3 år er vild med dem og suser meget rundt på dem så mon ikke det kommer hos Lærke og Liv også.  Vi har købt vores på nettet hos swingcar.dk, super service, de var her dagen efter bestilling.

Knus Louise

Gustav har også sadan en og den er han super glad for... Han er blevet ret god til at kører på den...

Jeg købte den i Kære Børn til 399.-

Moni

Anmeld

26. september 2009

Tynen

Anja skriver:

Her er løbecyklen aldrig blevet populær. Tilgengæld cykler Elias rundt på den trehjulede med ganske stor hast efterhånden. Han ææællsker at cykle

Jeg kan også kun anbefale en 3hjulet cykel. Stella elsker sin og skal helst have et par cykelture om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.