kæft hvor er jeg heldig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.507 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sad lige og tænkte over det...
Med de scanninger... Jeg kan jo hilse på guldklumpen ligeså ofte jeg vil! og almindeligvis får man kun mulighed for det 2 gange i hele graviditeten!!!
Min NF var min 4. scanning MD bliver nr. 6....

jeg synes jeg er ved at sprænges, men kan da kun forestille mig hvordan det må være for Jer andre!

Endnu en grund til at jeg elsker min mor så meget som jeg gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Becks

Caroline86 skriver:

Med de scanninger... Jeg kan jo hilse på guldklumpen ligeså ofte jeg vil! og almindeligvis får man kun mulighed for det 2 gange i hele graviditeten!!!

jeg synes jeg er ved at sprænges, men kan da kun forestille mig hvordan det må være for Jer andre!

hvor er det dejligt og laese soede...

Anmeld

25. september 2009

Kaufie

Er det fordi din mor kan scanne dig når du får lyst?

Man kan jo købe sig til flere scanninger, hvis man har lysten. Selv synes jeg magien forsvinder lidt - selvom jeg helt sikkert godt kan følge din glæde ved at "kigge ind til bebs".

Men jeg mener også bare at have hørt, at scanningerne faktisk er stressende for barnet - og derfor anbefales det ikke at man får lavet flere end omstændighederne byder. Nogen skal selvfølgelig holdes mere øje med end andre - men hvis ikke der er mistanke om problemer, så vil jeg hellere lade bebs være i fred - større er min utålmodighed ikke (endnu)

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kaufie skriver:

Er det fordi din mor kan scanne dig når du får lyst?

Man kan jo købe sig til flere scanninger, hvis man har lysten. Selv synes jeg magien forsvinder lidt - selvom jeg helt sikkert godt kan følge din glæde ved at "kigge ind til bebs".

Men jeg mener også bare at have hørt, at scanningerne faktisk er stressende for barnet - og derfor anbefales det ikke at man får lavet flere end omstændighederne byder. Nogen skal selvfølgelig holdes mere øje med end andre - men hvis ikke der er mistanke om problemer, så vil jeg hellere lade bebs være i fred - større er min utålmodighed ikke (endnu)

ja, nemlig!
Jeg skal holdes lidt ekstra øje med, fordi jeg har en sygdom som muligvis kan påvirke graviditeten (har den heldigvis ikke gjort indtil videre, og betragter mig også som værende rask). Jeg har nemlig også hørt at den bette godt kan blive lidt stresset af at blive kigget alt for meget til...
1. scanning (7.uge) var for at se hjerteblink - som heldigvis var der!
2. scanning (9.uge) var for at se hjerteblink - som heldigvis var der stadig!
3. scanning (11.uge) vidste jeg ikke jeg ville få lavet. Skulle til speciallæge på Skejby for at tale forholdregler i forbindelse med sygdommen og hun valgte så at scanne
4. scanning (12. uge) NF - risiko over 20.000
5. scanning (17.uge) sikkerhedsscanning midtvejs mellem NF og MD - alt fint, og en lille pige

Jeg synes slet ikke magien forsvinder fra scanning til scanning! der har været så stor forskel på hvor udviklet baby har været at det har været lige fantastisk og tårevædende hver gang

Anmeld

25. september 2009

Ni-ko-li-ne

ja jeg fik også to ekstra scanninger :0) og det var magisk hver gang!

Anmeld

25. september 2009

Henriette72

Jeg har også fået et par xtra skanninger, pga bekymringer og blødning, men jeg vil heller ikk blive "træt" af at skulle se den lille.

Synes det er SÅ fedt for dig at du har en mor der kan skanne dig

Knus Henriette, der er en lille smule misundelig, men på den gode måde

Anmeld

25. september 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Jeg gik til kontrol scanninger under hele graviditeten.... så jeg så den bette rimelig tit os....

Anmeld

25. september 2009

H+S Skjolgborg.

Caroline86 skriver:

Sådan har jeg det også jeg blev jo scanne hver 14 dag de første 10 uger så nakkefold så MD så skønt...
BAre dejligt.Men jeg ville nu gerne til Sne scanningen nu her det koster 1000 kr og med 275 kr overi få man en stor tur massagde..Jeg har sagt jeg ønsker mg det i fødselsdagsgave har fødselsdag den 29/11 så håber på en tur dertil med manden nu her mdr før eller starten af nov mdr*SS*..
VAr jeg da jeg var 27+3 som i dag med min datter den gang. Vild fedt....

Mvh Henriette 27+3

Anmeld

25. september 2009

H+S Skjolgborg.

Caroline86 skriver:

ja, nemlig!
Jeg skal holdes lidt ekstra øje med, fordi jeg har en sygdom som muligvis kan påvirke graviditeten (har den heldigvis ikke gjort indtil videre, og betragter mig også som værende rask). Jeg har nemlig også hørt at den bette godt kan blive lidt stresset af at blive kigget alt for meget til...
1. scanning (7.uge) var for at se hjerteblink - som heldigvis var der!
2. scanning (9.uge) var for at se hjerteblink - som heldigvis var der stadig!
3. scanning (11.uge) vidste jeg ikke jeg ville få lavet. Skulle til speciallæge på Skejby for at tale forholdregler i forbindelse med sygdommen og hun valgte så at scanne
4. scanning (12. uge) NF - risiko over 20.000
5. scanning (17.uge) sikkerhedsscanning midtvejs mellem NF og MD - alt fint, og en lille pige

Jeg synes slet ikke magien forsvinder fra scanning til scanning! der har været så stor forskel på hvor udviklet baby har været at det har været lige fantastisk og tårevædende hver gang

Syntes bvestemt heller ikke af  magien forsvinder fra scanning til scanning!..
Syntes det er rart af se dens hjerte slå den vokser osv osv...
*SS*..
Mvh Henriette 27+3

Anmeld

25. september 2009

vatten

De sidste par måneder af min graviditet skulle jeg scannes hver 14. dag og have kørt ctg hver 14. dag omvendte uger. Så vidt jeg husker, var det ikke noget jeg som sådan glædede mig til.. Men det var måske fordi, jeg ikke ville vide kønnet og skulle kigge væk det meste af tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.