Afvænning af tramadol.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2016

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

og at være fast på Tramadol så længe er heller ikke noget man normalt gør

kunne havde endt med at tage det resten af mit liv men når det ikke smertedækker særlig meget så vil jeg ikke proppe det i mig mere så hellere leve med smerterne som jeg alligevel gør og da de ikke kan give mig andet ind det og morfin så vil jeg heller undvære for drømmen om et barn har varet længe og har udskudt det pga pillerne. tak for svar. og ja skulle helt klart havde været trappet ud istedet for det kan selv en uprofessionel se nu men man lære jo at sine fejl på en hård måde ind imellem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2016

Sandratoft

MorDk skriver:

Det er da ret normalt for patienter med kroniske smerter? 

Anmeld Citér

26. marts 2016

MorTil3+

MorDk skriver:

Ja vil da også sige det er meget normalt for folk med kroniske smerter, kender flere der har taget dem i årevis. Min bedste veninde har fået dem siden vi kørte galt i 2007. 

Anmeld Citér

27. marts 2016

MorDk

MorTil3+ skriver:

Ja vil da også sige det er meget normalt for folk med kroniske smerter, kender flere der har taget dem i årevis. Min bedste veninde har fået dem siden vi kørte galt i 2007. 

Ja det kan der være noget om...

Anmeld Citér

27. marts 2016

Anonym trådstarter

Fremskridt har kunne sidde op og spise og sidde op og se tv men var dum  nok til  at tro Jeg kunne tage varmt bad. Ups!! Men Kan mærke  bedring og føler mit syn er blevet bedre??? Har dog stadigvæk en del abstinenser og oveni  er mit røde  vandfald også kommet idag så tja Det bliver mindst 3 dage på  sofaen da mit blodtryk er lavt og bliver vildt lavt under mens plus Jeg mister ret  meget blod. forstår bedre at Jeg har kunne være dårlig men vildt lækkersulten. tror Jeg har taget  et par kg på  har spist meget meget usundt på  Det sidste som I virkelig voldsom. Så bliver rart når Jeg Kan komme til  hægterne og lave ok mad �� har hængt  på  kæresten Den sidste uge og Det har været fast food �� not  Good. Men snart bliver tingene normal igen yay trods smerter er Jeg super glad for at Jeg endelig er på  vej ud af Det trods  dårlig timing og ikke planlagte

stop . så ved Jeg at Det er godt til Min krop 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.