Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har i snart et år været på tramadol og har længe ikke følt de virket de tager ikke smerten mere og havde glemt at få en ny recepts da jeg mente jeg havde flere piller men opdaget onsdag aften at jeg havde ser forkert og har derfor ikke fået tramadol siden onsdag morgen men hold op hvor er det hårdt er total tom for energi bare dette indlæg tager lang tid kan kun ligge på sofaen er vildt svimmel vid jeg rejser mig og føler sådan en underlig ud af kroppen følesede og kan ikke rigtig tænke kludrei ordene og USA er utilpas jeg har dog megs appetit også efter ikke sunde ting ... Jeg fik tappet en halv liter blod i Onsdags pga en sygdom og det gør mig nok også mere år da jeg er blevet tappet ofte de sidste par uger blodet bliver destrueret da min lever udskiller noget gift. Nå men spørgsmål er hvor mange dage går der før jeg får det godt igen for de her bivirkninger er ret heftige og overvejer at få en recepts af vagtlæge men hjælper jo ikke på smerten mere så det vil kun være for at få abstinenser væk... Jegxhar måtte aflyse påske frokoster pga dette så nu må det godt gå væk så jeg kan få min krop igen hvor lang tid er det normalt det tager ??
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du skal nok forvente omkring 14 dage..
Englesang skriver: Du skal nok forvente omkring 14 dage..
det håber jeg godt nok ikke for det så kedeligt intet at kan det at ligge er hårdt fordi jeg har krampe og uro i benene. Taler du af erfaring eller professionelt
Ved mig tog det kun et par dage, men jeg havde også kun fået tramodol i 3 uger.
jenny4 skriver: Ved mig tog det kun et par dage, men jeg havde også kun fået tramodol i 3 uger.
Det vildt at kroppen bliver så forgiftet men bliver fart ikke at skal frygte at blive gravid på tramadol for det har fyldt meget da jeg ikke tåler prævention men må jo bare kæmpe de næste dage...nogle gode serier der kan anbefales??
Anonym skriver: Det vildt at kroppen bliver så forgiftet men bliver fart ikke at skal frygte at blive gravid på tramadol for det har fyldt meget da jeg ikke tåler prævention men må jo bare kæmpe de næste dage...nogle gode serier der kan anbefales??
Modern Family på Netflix.
Vi elsker den herhjemme, og har det den op til flere gange - venter spændt på sæson 7 og 8 kommer :-D
sne190810 skriver: Modern Family på Netflix. Vi elsker den herhjemme, og har det den op til flere gange - venter spændt på sæson 7 og 8 kommer :-D
Fedt jeg fandt shadows hunters men der var kun 11 afsnit men den er mega god
Anonym skriver: det håber jeg godt nok ikke for det så kedeligt intet at kan det at ligge er hårdt fordi jeg har krampe og uro i benene. Taler du af erfaring eller professionelt
"Professionelt"
normalt ville man trappe stille ud af det..
Englesang skriver: "Professionelt" normalt ville man trappe stille ud af det..
og at være fast på Tramadol så længe er heller ikke noget man normalt gør
kan mærke stor bedring idag dog besvimet jeg igår og fik smadret mit brillestel. kærsten ringed til vagtlægen uden jeg vidste det og det var vis en normal reaktion på mit dumme valg. skulle nok havde valgt og få fat på den recept da jeg opdaget det men havde ikke regned med at min krop var så Afhægning af det føler mig som en narkoman lige pt... men tror det værste er ovre for har det som sagt bedre idag har dog stadigvæk kramper i muskler og bliver svimmel vis ikke jeg rejser mig stille på og så slog jeg mig også lidt under mit styrt men jeg skal heldigvis ingenting de næste dage så om et par dage er jeg sikre på at min krop er ved at blive Normal igen... men vis jeg havde vidst dette ville ske så havde jeg 100 procent heller gået med smerterne istedet for at forgifte mig selv på den måde.. for de virket måske 10 procent af smerten så det var ikke fordi de gjorde så meget gavn mere.... tak for jeres svar. jeg blev nok bare temmelig overrasket og var bange for jeg ville havde det sådan resten af mit liv hvad gjorde man uden babysiden nu kan vi også snart begynde på PB hvilket vi har talt om længe men har ikke ville så længe jeg tog tramadol da jeg har læst og hørt at det kan skade fosteret meget... undskyld vis det er lidt rodet men mit hoved træt. så skal koncentrere mig om ordene og ikke nemt på mobil tak igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128