Føntørrer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.791 visninger
24 svar
3 synes godt om
24. marts 2016

Flødebollen

Så et billede på min Facebook af en far, der føntørrede sit barn og måtte Google bagefter, da jeg aldrig har hørt eller set det. Men det er sgu noget, folk gør. Med gode resultater, ifølge dem selv. 

Er det en alm føntørrer? Og bruger nogen af jer metoden ifbm pusle?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Flødebollen skriver:

Så et billede på min Facebook af en far, der føntørrede sit barn og måtte Google bagefter, da jeg aldrig har hørt eller set det. Men det er sgu noget, folk gør. Med gode resultater, ifølge dem selv. 

Min datter synes ikke det var rart som spæd. Det larmede og hun blev vildt forskrækket når det blæste på hende.

Nej så hellere pakkes ind i et blødt håndklæde og gnubbes lidt af mor ��

I dag synes hun dog føntørren er skide skæg. Hun elsker at blive blæst lidt på hvis jeg eller min mor står og tørrer hår ��

Anmeld Citér

24. marts 2016

FruStolpe

Vores den store elskede at blive føntørret, vi blev anbefalet det af sp. 

Den lille var ikke med på ideen 

Anmeld Citér

24. marts 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Flødebollen skriver:

Det må man helst ikke da det kan give brandsår. Umiddelbart virker det varmende og tørrende, men uden at kunne se det kan det over en lille periode give brandsår. 

Så oplys endelig andre om det

det var noget jeg fik af vide af en jm, hvilket en læge bekræftede. Ligeledes en sårsygeplejerske(en snak vi havde på arbejde)

hvis man føler for lufttørring så er bar numse på puslepuden, evt inde i stuen, bedst. Vi brugte et lagen med plastikunderlag, vi havde klippet i nogle stykker. Dem lagde vi ind på legegulvet eller på puslepuden. 

Anmeld Citér

24. marts 2016

MorDk

Vores søn kunne ikke klarer det. han er sensitiv og høje lyde er slet ikke noget han kan klare. 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Diosa85

SDD skriver:

Det må man helst ikke da det kan give brandsår. Umiddelbart virker det varmende og tørrende, men uden at kunne se det kan det over en lille periode give brandsår. 

det var noget jeg fik af vide af en jm, hvilket en læge bekræftede. Ligeledes en sårsygeplejerske(en snak vi havde på arbejde)

hvis man føler for lufttørring så er bar numse på puslepuden, evt inde i stuen, bedst. Vi brugte et lagen med plastikunderlag, vi havde klippet i nogle stykker. Dem lagde vi ind på legegulvet eller på puslepuden. 

Nu bruger jeg ikke selv føntørrer på mit barn da jeg altid har syntes det var noget underligt noget. 

Men brandsår? det er jo kun hvis man holder den samme sted og for tæt på. Man får jo heller ikk brandsår af at fønne sit eget hår 

Anmeld Citér

24. marts 2016

FrkC

Vi bruger føntørrer når vores søn har været i bad .. Den bliver holdt min 50-60 cm fra ham og har en 'cool-funktion' som gør at luften ikke bliver for varm .. Han elsker det og alle folderne (og der er mange !!!) bliver tørret godt ���� 

Anmeld Citér

24. marts 2016

FruStolpe

SDD skriver:

Må altså lige sige at når man har en føntørrer som kan blæse fra kold til varm luft, så er der altså ingen problemer.  

Det giver jo Sig selv at man ikke skal forbrænde baby 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Zelinasmor

Jeg føntørre min datters hår når hun selv spørger og så gør jeg det på cool funktion så det er kølig luft. Gjorde det dog første gang da hun var 3 år 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonymor

SDD skriver:

Arh. Det kommer da helt an på, hvor varm føntørren er. Der findes mange, hvor man kan indstille hvor varmt, den skal blæse

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.