Ja, ved godt det er hårdt at skrive men de sidste 3 uger har bare været så forfærdelige.
Madsituationen herhjemme har udviklet sig til .. ja, hvad skal man kalde det... et ragnarok! Og efterhånden blevet en krig. Hun VIL bare ikke spise noget andet end bryst... Så snart hun bliver placeret i højstolen begynder seancen. HUn kaster sig hysterisk rundt og begynder at græde. Og om aftene er hun umulig at putte og hun vågner hele natten igennem med få timers mellemrum, og vil ha' bryst, og det tør da fanden når hun ikke vil spise. Jeg er simpelthen så fortvivlet og sidder her med tårerne trillende ned af kinderne mens jeg skriver det her, for det er bare så hårdt! Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. I aften har hun været hys fra kl. 18.30 og er det stadig. Bægeret er bare så fyldt så efter at have puttet sunget, vugget og hun lå stille i et par minutter prøvede jeg at snige mig væk, og så gik hun fuldstændig grassat! Så råbt jer sgu af hende: Hold dog kæft....:'( Hvordan kan jeg gøre det? Ja, er bare kørt så meget ned til sokkeholderne..... HUn klæber til mig hele tiden, med armene strukket ud mod brystet og bare klynker klynker klynker.... Svigermor passede hende igår aftes så jeg lige kunne få lidt aflastning, og der spiser hun fint og blev fint lagt i seng kl. 19.20. Fint, tænkte jeg. Så kan det være cirklen er brudt.... But no. Så snart hun er kommet hjem og det er mig der skal gi' hende mad VIL hun bare ikke. Har prøvet ALT!! Vil ringe til min SP imorgen for det her holder jeg ikke til meget længere..........
Og hvad vil jeg så med det her indlæg.. Ja, trænger nok bare lige til at få lidt luft, selvom jeg kan mærke at det gør ondt at få tankerne ned, for sådan kan man da ikke føle over for sit barn
AG - udkørt og såååå ked... pis
Anmeld