Abracadabra skriver:
Det kan jo være alt fra kromosomfejl og hjerneblødning til noget fuldstændigt normalt.
Du har meget professionelle folk omkring dig og I bliver fulgt tæt af en fysioterapeut. Hvis hun ikke ved, hvad din søn fejler, har vi bag skærmen ikke en chance for at kunne sige noget klogt.
Der er et utal af muligheder, og dit barn er unikt. Han skal trænes efter de vejledninger, I får. Mere kan I ikke gøre på nuværende tidspunkt.
Forhåbentlig kan neuropædiateren hjælpe jer. Havde I ikke også et meget langt forløb med Marius? Hvad blev konklusionen med ham? Kan det være samme problemstilling med lidt forskelligt udtryk?
Jo Marius var også igennem et langt forløb, dog ikke i samme omfang og helt samme årsag. Marius handlede primært om voldsom fortoppelse, hvorfor han fik taget biopsier osv. Og Så var der nogle andre småting også.
Men både han og Anton har begge haft den samme sløve start og en overlæge på OUH syntes det var påfaldende og nævnte som dig at årsagen kunne være den samme hos begge drenge- evt en genfejl. Derfor blev de begge henvist til neuropædiaterne hvor vi var i februar. De mener dog ikke at der er noget genetisk, og Anton har fået taget en blodprøve der skulle kunne vise om der er genfejl.
Marius er en helt normal dreng i trivsel bortset fra at han ikke har vokset i højden siden han var 10 mdr- det holder de øje med.
Anton har mange problematikker og det er det der bekymrer mig når jeg kan mærke på fagpersonerne at de ikke rigtig ved hvad de mere skal undersøge For. De har taget utallige prøver, kørt EEG og mr scannet og ultralydsscannet hans hoved - de har ikke fundet noget unormal, bortset fra en syg nyre som har udslettet sig selv Så han nu kun har en, så har han et lille hul i hjertet og forsnævringer i begge lungepulsårer og forhøjet blodtryk.. disse ting siger de dog at de ikke har nogen indvirkning eller betydning for hans problemer.
Så jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro..
Anmeld
Citér