Kunne det være tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2016

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Heej 

Jeg er gravid i uge 21, har stadig ikke været i scanneren, men skal om et par dage, så det er bare for at være nysgerrig at jeg spørger. 
Mig og kæresten har her til aften snakket lidt om tvillinger, da det ligger til hans og min familie at få tvillinger. 
Kan mærke en masse liv i maven og er ret tyk, haha! Men kan man mærke at der er to når man er 21 uger henne? eller ville jeg vide det på en eller anden måde hvis der var mere end en? eller er der en chance? 

Spørger bare for at være nysgerrig, er egentlig "ligeglad" med om der er en eller flere! Bliver glad uanset hvad og kærligheden er uendelig uanset hvad 

Da jeg blev gravid 5..  Gang var jeg ikke itvivl om at det var tvillinger. 

Ved de andre graviditeter havde jeg ikke et eneste symptom på graviditet udover den røde streg på testen.

5.gang fik jeg en ustyrlig trang til piratos (lakrids) allerede i uge 5, og jeg mener virkelig ustyrlig trang.... Det skulle være i huset ALTID!  Og jeg spiser ellers aldrig piratos.

Allerede i uge 11, var jeg meget synlig gravid og jeg havde voldsomme smerter i begge bryster. De var hårde og spændte.

Desværre tabte jeg den ene i uge 12 og få uger efter var alle symptomer på graviditet væk, trods det at jeg forsat var gravid med en dejlig rask dreng. 

Så jeg var ihverfald ikke itvivl, og sagde det også inden jeg blev scannet første gang, at jeg var overbevist om at der var to derinde...De blev da også lidt underlige, da det vidste sig, at det var der faktisk. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2016

Anonym trådstarter

SDD skriver:

En rigtig gammel bekendt(94 år) har fået begge dele, tvillinger og en ener. Dengang blev man slet ikke scannet eller noget. Hun fandt først ud af at det var tvillinger da hun gik i fødsel. Hun kunne pludselig mærke hvordan den ene satte sig godt fast og at der så var et ekstra barn lidt længere oppe. 

Så nej det er ikke altid noget der kan mærkes. 

Ejj hvor jeg synes det sjovt at man ikke kan mærke det - men okay, hvis man ikke har prøvet det før, så ved man jo ikke så meget!! Men fedt, det var en god overraskelse hun fik sig, hehe 

Anmeld Citér

22. marts 2016

Anonym trådstarter

Tin skriver:

Da jeg blev gravid 5..  Gang var jeg ikke itvivl om at det var tvillinger. 

Ved de andre graviditeter havde jeg ikke et eneste symptom på graviditet udover den røde streg på testen.

5.gang fik jeg en ustyrlig trang til piratos (lakrids) allerede i uge 5, og jeg mener virkelig ustyrlig trang.... Det skulle være i huset ALTID!  Og jeg spiser ellers aldrig piratos.

Allerede i uge 11, var jeg meget synlig gravid og jeg havde voldsomme smerter i begge bryster. De var hårde og spændte.

Desværre tabte jeg den ene i uge 12 og få uger efter var alle symptomer på graviditet væk, trods det at jeg forsat var gravid med en dejlig rask dreng. 

Så jeg var ihverfald ikke itvivl, og sagde det også inden jeg blev scannet første gang, at jeg var overbevist om at der var to derinde...De blev da også lidt underlige, da det vidste sig, at det var der faktisk. 

Seriøst? Jeg er førstegangsgravid og man kunne næsten tro du beskrev min graviditet, haha! 

Tror dog ikke jeg får tvillinger, men bare sjovt at lege med tanken! Tak fo svaret 

Anmeld Citér

23. marts 2016

M (:

Anonym skriver:

Heej 

Jeg er gravid i uge 21, har stadig ikke været i scanneren, men skal om et par dage, så det er bare for at være nysgerrig at jeg spørger. 
Mig og kæresten har her til aften snakket lidt om tvillinger, da det ligger til hans og min familie at få tvillinger. 
Kan mærke en masse liv i maven og er ret tyk, haha! Men kan man mærke at der er to når man er 21 uger henne? eller ville jeg vide det på en eller anden måde hvis der var mere end en? eller er der en chance? 

Spørger bare for at være nysgerrig, er egentlig "ligeglad" med om der er en eller flere! Bliver glad uanset hvad og kærligheden er uendelig uanset hvad 

Har du mon fået vished?

Anmeld Citér

23. marts 2016

ønskebørn74

Anonym skriver:

Heej 

Altså da jeg var 21 uger henne med mine tvillinger var min mave grande... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. marts 2016

Mynewlife

Ja nu er jeg da også nysgerrig, om du har været til scanning 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym trådstarter

Mynewlife skriver:

Ja nu er jeg da også nysgerrig, om du har været til scanning 

Har ikke, skal den 31 - så om 5 dage 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Berta

Anonym skriver:

Seriøst? Jeg er førstegangsgravid og man kunne næsten tro du beskrev min graviditet, haha! 

Tror dog ikke jeg får tvillinger, men bare sjovt at lege med tanken! Tak fo svaret 

Min faster fødte tvillinger i slut 1970'erne - og det opdagede de først da den første var kommet ud og der var altså en mere der ville ud. Så det kan lade sig gøre at gå en hel graviditet uden at vide det. (Hun var sygeplejerske og manden var læge)

Jeg er også nysgerrig om du måske får ret i din fornemmelse af tvillinger. 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Mynewlife

Anonym skriver:

Har ikke, skal den 31 - så om 5 dage 

Uhh  Husk en update 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Anonym trådstarter

Berta skriver:

Min faster fødte tvillinger i slut 1970'erne - og det opdagede de først da den første var kommet ud og der var altså en mere der ville ud. Så det kan lade sig gøre at gå en hel graviditet uden at vide det. (Hun var sygeplejerske og manden var læge)

Jeg er også nysgerrig om du måske får ret i din fornemmelse af tvillinger. 

Neej hvor er det fantastisk! Synes bare det lyder så mærkeligt at man ikke ved der er flere, haha 

ahh tror kun der er en, men kæresten har på fornemmelsen at der måske er flere, hehe! Det er i hvert fald en sjov tanke - kommer med en update på torsdag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.