Kunne det være tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.468 visninger
23 svar
19 synes godt om
21. marts 2016

Anonym trådstarter

Heej 

Jeg er gravid i uge 21, har stadig ikke været i scanneren, men skal om et par dage, så det er bare for at være nysgerrig at jeg spørger. 
Mig og kæresten har her til aften snakket lidt om tvillinger, da det ligger til hans og min familie at få tvillinger. 
Kan mærke en masse liv i maven og er ret tyk, haha! Men kan man mærke at der er to når man er 21 uger henne? eller ville jeg vide det på en eller anden måde hvis der var mere end en? eller er der en chance? 

Spørger bare for at være nysgerrig, er egentlig "ligeglad" med om der er en eller flere! Bliver glad uanset hvad og kærligheden er uendelig uanset hvad 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2016

SabinaMortensen

Anonym skriver:

Heej 

Jeg er gravid i uge 21, har stadig ikke været i scanneren, men skal om et par dage, så det er bare for at være nysgerrig at jeg spørger. 
Mig og kæresten har her til aften snakket lidt om tvillinger, da det ligger til hans og min familie at få tvillinger. 
Kan mærke en masse liv i maven og er ret tyk, haha! Men kan man mærke at der er to når man er 21 uger henne? eller ville jeg vide det på en eller anden måde hvis der var mere end en? eller er der en chance? 

Spørger bare for at være nysgerrig, er egentlig "ligeglad" med om der er en eller flere! Bliver glad uanset hvad og kærligheden er uendelig uanset hvad 

Har du ikke været til nakkefoldsscanning? 

Anmeld Citér

21. marts 2016

sommerfuglen82

Hvordan kan det være du ikke har været til nogen scanning endnu ? 

Anmeld Citér

21. marts 2016

Mullesmith

Ja hvorfor har du ik været til scanning? Jeg kunne ikke mærke at der bar to da jeg ventede tvillinger. Men jeg jo jeg blev kæmpe stor og tyk hurtigt.

Anmeld Citér

21. marts 2016

Anonym trådstarter

SabinaMortensen skriver:

Har du ikke været til nakkefoldsscanning? 

Haha nej! Bor på Færøerne, her skal man ikke til nakkefoldsscanning 

Anmeld Citér

21. marts 2016

Anonym trådstarter

sommerfuglen82 skriver:

Hvordan kan det være du ikke har været til nogen scanning endnu ? 

Haha nej! Bor på Færøerne, her skal man ikke til nakkefoldsscanning 

Anmeld Citér

21. marts 2016

Anonym trådstarter

Mullesmith skriver:

Ja hvorfor har du ik været til scanning? Jeg kunne ikke mærke at der bar to da jeg ventede tvillinger. Men jeg jo jeg blev kæmpe stor og tyk hurtigt.

For tredje gang, haha - Bor på Færøerne, her skal man ikke til nakkefoldsscanning 

nåh okay! Synes også jeg er meget stor og tyk, blev det også ret hurtigt!! Men tror ikke der er to, bare en sjov tanke 

Anmeld Citér

21. marts 2016

LouiseEm

Umiddelbart nej, så tror jeg ikke man selv kan mærke forskel på om der er en eller to så "tidligt" som det jo trods alt stadig er - med mindre man har prøvet det før.

Bliver spændende til scanning 

Anmeld Citér

22. marts 2016

Anonym trådstarter

LouiseEm skriver:

Umiddelbart nej, så tror jeg ikke man selv kan mærke forskel på om der er en eller to så "tidligt" som det jo trods alt stadig er - med mindre man har prøvet det før.

Bliver spændende til scanning 

Er førstegangs, så alt er nyt! Hehe 

ja, det er så spændende 

Anmeld Citér

22. marts 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Heej 

En rigtig gammel bekendt(94 år) har fået begge dele, tvillinger og en ener. Dengang blev man slet ikke scannet eller noget. Hun fandt først ud af at det var tvillinger da hun gik i fødsel. Hun kunne pludselig mærke hvordan den ene satte sig godt fast og at der så var et ekstra barn lidt længere oppe. 

Så nej det er ikke altid noget der kan mærkes. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.