Nogle der har prøvet igangsættelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2016

tarkoflen

Molly90 skriver:

Okay v

hvor højt var dit blodtryk ? Har også haft højt i hele graviditet nemlig men bliver ikke sat igang før termin  

Hmm det kan jeg ikke huske, men det lave var over 100 i flere dage, og det må det ikke være! Så vidt jeg har forstået er det kun det lave af dem, der er rigtig skidt hvis det er højt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

ninibadini

Jeg blev sat i gang 41+5. Fik piller til at sluge, den første kl 10, den sidste kl 20. Ved midnat fik jeg stærke veer stort set uden pause imellem. Vi kørte på fg kl 1, men jeg var ikke i aktiv fødsel. Vi prøvede at køre hjem med smertestillende og sovepiller, men det hjalp ikke. Vi blev lovet morfin hvis vi kom igen og jeg ikke var i aktiv fødsel. Det var jeg heldigvis da vi kom ind igen kl 3. Kl 13 fik jeg epiduralblokade, kl 17 måtte jeg presse og kl 19 var han ude. Så det er da gået forholdsvist hurtigt fra jeg fik pillerne til jeg fik veer. Jeg har kun født den ene gang, så kan jo ikke sammenligne, og hvem ved hvordan fødslen var gået uden? Men altså, jeg havde da drømt om at jeg skulle være der hjemme mens veerne langsomt kom og tog til. Så jeg var overrasket over at de startede så kraftigt lige fra første ve. Det havde jeg gerne været foruden

Anmeld Citér

28. marts 2016

oz1

Jeg blev sat igang ca 40+4 pga graviditetssukkersyge

Fik den første pille og efter max 3 timer kom der veer  og de kom som perler på en snor.

Skulle ha haft pille nr 2 men den sprang de over da de mente jeg ville få ve-storm.

Efter nogle timer gik de næsten i stå  sååå fik lige en pille mere.

Hele dagen var der godt gang i den og om aftenen måtte vi på fødegangen da de kom hurtig efter hinanden MEN havde hun åbnet mig 2 ca på hele dagen!!!

Klokken bæ om natten var vi igen på fødegangen for at få noget at sove på.

Om morgenen gik vandet   og så kaldte fødegangen endnu engang.

Havde veer hele dagen og magtede faktisk ikke mere så træt var jeg.

Spurgte flere gange om de ikke kunne give mig et eller andet for var simpelthen så træt (fik kun sovet 2 timer on and off)...men nej hun syntes lige vi skulle trække den lidt endnu.

Da jeg laaangt om længe måtte presse sku den bare ha en skalle  for nu gad jeg bare ikke mere.

Hvad skete der så efter 15 min jo ingen veer  så måtte ha ve-drop og vupti efter en time med presseveer kom roden ud.

54 timer fra første ve.

Er nu gravid igen og håber ikke jeg skal sættes igang denne gang

Anmeld Citér

28. marts 2016

Mortil2drenge<3

oz1 skriver:

Jeg blev sat igang ca 40+4 pga graviditetssukkersyge

Fik den første pille og efter max 3 timer kom der veer  og de kom som perler på en snor.

Skulle ha haft pille nr 2 men den sprang de over da de mente jeg ville få ve-storm.

Efter nogle timer gik de næsten i stå  sååå fik lige en pille mere.

Hele dagen var der godt gang i den og om aftenen måtte vi på fødegangen da de kom hurtig efter hinanden MEN havde hun åbnet mig 2 ca på hele dagen!!!

Klokken bæ om natten var vi igen på fødegangen for at få noget at sove på.

Om morgenen gik vandet   og så kaldte fødegangen endnu engang.

Havde veer hele dagen og magtede faktisk ikke mere så træt var jeg.

Spurgte flere gange om de ikke kunne give mig et eller andet for var simpelthen så træt (fik kun sovet 2 timer on and off)...men nej hun syntes lige vi skulle trække den lidt endnu.

Da jeg laaangt om længe måtte presse sku den bare ha en skalle  for nu gad jeg bare ikke mere.

Hvad skete der så efter 15 min jo ingen veer  så måtte ha ve-drop og vupti efter en time med presseveer kom roden ud.

54 timer fra første ve.

Er nu gravid igen og håber ikke jeg skal sættes igang denne gang

Pyha sikke et langt forløb, håber sådan jeg går i gang af mig selv også han har en uge endnu til det 

Anmeld Citér

28. marts 2016

nenadol

Jeg blev sat igang 38+1 og fik taget vandet kl. 11, kl 13 fik jeg vedrop og kl. 14.45 fik jeg veer og hun blev født kl. 16.14. Så alt i alt 1,5 time med veer. 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Mortil2drenge<3

nenadol skriver:

Jeg blev sat igang 38+1 og fik taget vandet kl. 11, kl 13 fik jeg vedrop og kl. 14.45 fik jeg veer og hun blev født kl. 16.14. Så alt i alt 1,5 time med veer. 

Var det første fødsel ?

Anmeld Citér

28. marts 2016

nenadol

Molly90 skriver:

Var det første fødsel ?

Nej det var min anden fødsel. Første fødsel gik jeg 10 dage over gør vandet gik. 

Anmeld Citér

28. marts 2016

sarah nielsen

Jeg blev sat igang da jeg var 41+0  med en pille fredag middag(begyndte at få veer) og en fredag aften og så to piller lørdag morgen middag og aften, var 3 cm åben natten til lørdag kl 01:00 da jeg blev indlagt på fødegangen og vandet blev taget kvart i 7, og fødte kl 21:25 søndag aften. Han blev født uden rigtige presseveer og på vedrop da han ikke var langt nok nede i bækkenet og mine veer ikke var ordentlige 

Hård weekend da de ikke kunne få epidorael til at fungere så ingen smertestillende og ingen søvn fra fredag morgen til mandag aften hvor jeg sov en time  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.