Kan ikke få feberen ned :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2016

Tutter92

Min søn havde influenza. Og der er det bedste altså at slappe af, og sove så meget som man kan. For så har kroppen flere kræfter til at bekæmpe sygedommen.

Jeg gav ham slet ikke panodil, for han havde det godt selvom han puttede meget hos os.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2016

MorDk

I min verden gives der kun panodil hvis barnet har ondt og ikke kan sove. At give regelmæssig panodil for at holde feberen væk - der synes jeg man er ude på et sidespor. Vi er enige om at det ikke er godt at fylde sin børn med medicin (mere en højst nødvendigt) Et barn som sover meget når det har feber er i og for sig ok. Man skal bare holde øje med om man kan komme i kontakt med barnet og om barnet drikker og har våde bleer eller kommer på toilettet. Det er det vigtigste. At holde feber ned for at barnet skal igang med at lege, spise mm det forstår jeg ikke at en læge anbefaler. En syg krop har brug for ro og skal ikke "snydes" Det bliver man ikke hurtigere rask af. Igen medicin hvis barnet har ondt og f.eks ikke finde ro pga feberen. Men ellers ikke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.