Jeg synes kun jeg oplever ammende kvinder, i de ammerum der er i de forskellige storcentre 
Nu hyggeammer vi kun før hver flaske, da jeg stadig kun har råmælken (min datter er 6 uger) og hun ikke tager på, af min mælk..
Jeg har nogle gange ammet på en café, men har altid spurgt først om jeg måtte amme..
Har altid fået et ja og stort smil af ejerne, men de andre gæster? Hold nu op nogle blikke de sender ens vej! Jeg har altid ammetoppe på, og har meget små bryster, så det er ikke fordi de flasher op i folks ansigter.. Faktisk kan de slet ikke se noget af mit bryst! Men alligevel skal man sende sure miner og komme med dumme kommentarer..
Aldrig fra mændene, men altid andre kvinder..
Før jeg gik på flaske og stadig troede min datter fik hvad hun skulle, sad jeg på en café med min veninde.. Min datter var 4 dage gammel og skulle have mad.. Havde spurgt om det var ok jeg ammede, ejeren som vel og mærket er udenlandsk, svarede ja og tændte lidt mere for varmen.. Jeg dækkede os til med en stofble, før jeg gav hende brystet. Efter 15 min. hvor en dame har nedstirret mig, kommer hun hen, og spørger om jeg ikke kan vise patter et andet sted? Jeg tror jeg nogenlunde så sådan her ud 
Kiggede ned af mig selv, for at tjekke om noget af brystet var kommet frem ved en fejl? Intet at se..
Forklarede hende stille og roligt at der intet var at se, og at jeg bare gav min nyfødte datter mad..
Anmeld
Citér