Inspireret af ammetråden, har jeg er relevant spørgsmål.
Der er åbenbart en del af jer, som snakker om hvor uappetitligt og upassende det er, når der sidder en mor med sit lille barn og skal til at amme, da hun i forsøget på at lægge baby til, flasher sine gigantiske ammebryster og sikkert også brystvorten til alle i restauranten. Eller moren som sidder og ammer med hele pivtøjet fremme, så man ad-ad kan se hendes det øverste af brystet og kavalergang imens unger spiser. Der er sikkert også nogle, som tilmed er stødt ind i en ammemor, som har sprøjtet lidt modermælk omkring sig, fordi hun ikke har kunne styre sjatterne, når først hun fik knappet op.
Men, men, men ...
HVOR er det i ser dem henne, hvor støder i ind i dem, i disse amme-monstrer, som åbenbart ødelægger det for alle os andre? :-)
Det er et dybt seriøst spørgsmål, fordi jeg aldrig rigtig er stødt på det. Og jeg vil nu mene, at jeg har været på diverse cafeer/spisesteder gennem årerne, jeg bor tilmed inde i København, hvor man kan sige her er lidt en blandet landhandel, af de forskellige typer af folk som nu engang findes i dagens ammende Danmark.
Anmeld
Citér