Alternativ til barnets bog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. marts 2016

Rosin

Hello!

Jeg har en barnets bog til begge mine piger. Men jeg synes ikke rigtig der er nok plads til at skrive og fortælle om deres udvikling løbende. Så har jeg bare skrevet henover nogle af de andre sider. 

Jeg skriver nok lidt hver 3. måned, og ville gerne have at var plads til at sætter billeder ind engang imellem - men en almindelig notesbog ville nok blive alt for tyk af det. 

Gider ikke en digital fotobog. 

Nogen med gode Tips & Tricks?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Tiger har sådan nogle scrapbøger mef spiral ryg i forskellige størrelser . Den er godt nok sort uden på men så kan man jo dekorere den dom man vil - eller et ringbind i en flot farve - den kan pyntes som man vil og der er masser af plads til billeder og sider

Anmeld Citér

20. marts 2016

GrønStjerne

Jeg har købt scrapbøger til mine piger. Der kan man sætte lige de sider ind man skal bruge. Man skal så "opfinde" det hele selv, men jeg synes det er sjovere på den måde.

Der findes også den her babys første år bog, hvor man kan købe flere sider og sætte ind, den var måske noget. Den er lidt som en scrapbog. Den fås i de fleste boghandlere, og også i nogle babyforretninger. Den ligger til ca 300 kr. Se fx her:

http://www.babybusiness.dk/barnets-bog-flot-og-unik-scrapbog.html

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.