Hmm hvad kan det her værre (lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2016

Anonym trådstarter

LM85 skriver:

Det skal du ikke være, jeg har snart vænnet mig til det 

Jeg ved jo hvad der virker. Det er lidt hårdere nu hvor jeg er gravid fordi det er sværere at komme af med. 

Ja det fik jeg desværre et års tid efter jeg havde født den første. Ellers har jeg aldrig haft det. Og nu er det så bare kommet med jævne mellemrum i over 2 år. Det er lidt trættende, men der er også "kun" knap 20 uger til jeg har født og kan komme på de andre piller igen 

Men er du gravid nu?

Årh hvor træls. 

Og årh jeg håber sku ikke at jeg også begynde at få det tit efter jeg har født den første

og nej jeg er ikke gravid. Og det burdte jeg heller ikke være da jeg har fået sat kobberspiral op. 

Men bliv chokket og tænkte det kunne da ikke være svamp IGEN når jeg lige har haft det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2016

LM85

Anonym skriver:

Årh hvor træls. 

Og årh jeg håber sku ikke at jeg også begynde at få det tit efter jeg har født den første

og nej jeg er ikke gravid. Og det burdte jeg heller ikke være da jeg har fået sat kobberspiral op. 

Men bliv chokket og tænkte det kunne da ikke være svamp IGEN når jeg lige har haft det. 

Jeg fik af vide af lægen det godt kan forfølge mig i mange år selvom det først kom et års tid efter jeg havde født... Men så længe jeg kan få de samme piller igen efter jeg har født her anden gang så er jeg fortrøstningsfuld 

Desværre jo, så af sted til lægen hurtigst muligt for hvis det allerede er slemt nu så bliver det kun værre hvis du ikke får gjort noget ved det! 

Anmeld Citér

16. marts 2016

Anonym trådstarter

LM85 skriver:

Jeg fik af vide af lægen det godt kan forfølge mig i mange år selvom det først kom et års tid efter jeg havde født... Men så længe jeg kan få de samme piller igen efter jeg har født her anden gang så er jeg fortrøstningsfuld 

Desværre jo, så af sted til lægen hurtigst muligt for hvis det allerede er slemt nu så bliver det kun værre hvis du ikke får gjort noget ved det! 

Nårh okay. 

Da jeg fik første gang svamp var ikke mere end 2 måneder sigen og det er også efter vores datter er blivet ca halvandet år. 

Men ja det må jeg strakt få kontaktet lægen. 

Tusind tak for dine svar 

og ønsker dig god Bering. 

Og tillykke med graviditet nr 2

Anmeld Citér

16. marts 2016

LM85

Anonym skriver:

Nårh okay. 

Da jeg fik første gang svamp var ikke mere end 2 måneder sigen og det er også efter vores datter er blivet ca halvandet år. 

Men ja det må jeg strakt få kontaktet lægen. 

Tusind tak for dine svar 

og ønsker dig god Bering. 

Og tillykke med graviditet nr 2

Hmm kan være der er et eller andet med det at det er et års tid siden man fødte så går underlivet lige amok 

Det var da så lidt! Hader det selv og vil ikke ønske det for andre at gå og have ondt eller kløe så voldsom at man dårligt sover om natten!! 

Og i lige måde og tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.