Hmm hvad kan det her værre (lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.745 visninger
13 svar
1 synes godt om
16. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej i søde damer 

her i de sidste 2-3 dage har jeg haft kløen og bløder ved skamlæberne også hver gang jeg ligger nyt bind så ser den sådan her ud efter nogle timer.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Klør du i det? 

Jeg tænker svamp. 

Anmeld Citér

16. marts 2016

Anonym trådstarter

AnjaHM skriver:

Klør du i det? 

Jeg tænker svamp. 

Ja nogle gange kan jeg ikke holde det ud så jeg kør meget i det nogle gange. 

Ej undskyld mig men jeg har haft for nogle uger tilbage . Svamp for første gang. Kan da ikke få det igen så hurtigt

Anmeld Citér

16. marts 2016

LM85

Anonym skriver:

Ja nogle gange kan jeg ikke holde det ud så jeg kør meget i det nogle gange. 

Ej undskyld mig men jeg har haft for nogle uger tilbage . Svamp for første gang. Kan da ikke få det igen så hurtigt

Se at blive tjekket for svamp. Det er ulideligt, klør og kan komme til at bløde. Det er så nemt at blive behandlet for det og det kan sagtens komme med få ugers mellemrum. 

Lider selv af det i voldsom grad både når jeg ikke er gravid og er det og det er så ubehageligt! 

Anmeld Citér

16. marts 2016

Anonym trådstarter

LM85 skriver:

Se at blive tjekket for svamp. Det er ulideligt, klør og kan komme til at bløde. Det er så nemt at blive behandlet for det og det kan sagtens komme med få ugers mellemrum. 

Lider selv af det i voldsom grad både når jeg ikke er gravid og er det og det er så ubehageligt! 

Årh hvor træls 

og iih altså sikke noget L...  

Hvor er det surt at man skal til at gennemgår det hele forfra. Når men jeg må til lægen igen igen

tak for svar 

godBering til dig også 

Anmeld Citér

16. marts 2016

LM85

Anonym skriver:

Årh hvor træls 

og iih altså sikke noget L...  

Hvor er det surt at man skal til at gennemgår det hele forfra. Når men jeg må til lægen igen igen

tak for svar 

godBering til dig også 

Det er virkelig øv at have det hele tiden og specielt som gravid for der må man ikke få det samme for det som når man ikke er gravid. Og det er bare det mest effektive... 

Tusind tak og i lige måde 

Anmeld Citér

16. marts 2016

Anonym trådstarter

LM85 skriver:

Det er virkelig øv at have det hele tiden og specielt som gravid for der må man ikke få det samme for det som når man ikke er gravid. Og det er bare det mest effektive... 

Tusind tak og i lige måde 

Nårh det troede jeg ikke. Jeg troede at det er det samme man bruger. Er det andet gang du har fået det i din graviditet ? 

Har du prøvet hvor du få det 2 gange næsten lige efter hinanden? Også selvom du ikke er gravid?

Anmeld Citér

16. marts 2016

LM85

Anonym skriver:

Nårh det troede jeg ikke. Jeg troede at det er det samme man bruger. Er det andet gang du har fået det i din graviditet ? 

Har du prøvet hvor du få det 2 gange næsten lige efter hinanden? Også selvom du ikke er gravid?

Da jeg ikke var gravid fik jeg bare nogle piller som jeg skulle tage en gang om måneden som holdt det væk. Men dem må man ikke tage som gravid så der har jeg været nødt til at forebygge med tranebær i kapsler i håndkøb og så smøre med noget der hedder Canesten. Der kan man også få en stikpille som enkelt behandling, den virkede personligt ikke på mig.

Jeg har haft turene 3 gange på de 20 uger jeg har været gravid selvom jeg tager tranebær og bruger creme. Det tager toppen, men bestemt ikke det hele.  

Ja ligeså snart jeg havde gået måske 2 måneder uden de effektive piller så kom det tilbage. 

Hvis du ikke er gravid så spørg lægen om du kan få en behandling. Jeg fik dem først 1 gang om ugen 4 gange, så hver 14. dag 4 gange og så en gang om måneden i 4 måneder. Da jeg så holde pause i 2 måneder kom det igen. 

Anmeld Citér

16. marts 2016

Anonym trådstarter

LM85 skriver:

Da jeg ikke var gravid fik jeg bare nogle piller som jeg skulle tage en gang om måneden som holdt det væk. Men dem må man ikke tage som gravid så der har jeg været nødt til at forebygge med tranebær i kapsler i håndkøb og så smøre med noget der hedder Canesten. Der kan man også få en stikpille som enkelt behandling, den virkede personligt ikke på mig.

Jeg har haft turene 3 gange på de 20 uger jeg har været gravid selvom jeg tager tranebær og bruger creme. Det tager toppen, men bestemt ikke det hele.  

Ja ligeså snart jeg havde gået måske 2 måneder uden de effektive piller så kom det tilbage. 

Hvis du ikke er gravid så spørg lægen om du kan få en behandling. Jeg fik dem først 1 gang om ugen 4 gange, så hver 14. dag 4 gange og så en gang om måneden i 4 måneder. Da jeg så holde pause i 2 måneder kom det igen. 

Årh det da skrækkelig så mange gange du har fået det og så tit enddadet er jeg ked af på dine vegne. 

Men så du har problemet tit selvom du ikke er gravid? 

Og sidste gang jeg fik det. Der var det allerførste gang jeg fik svamp og det tog lidt tid før jeg tog til lægen. Og der fik jeg også den pille og fik andre piller til forbygning og fik cremen Cansten. 

Anmeld Citér

16. marts 2016

LM85

Anonym skriver:

Årh det da skrækkelig så mange gange du har fået det og så tit enddadet er jeg ked af på dine vegne. 

Men så du har problemet tit selvom du ikke er gravid? 

Og sidste gang jeg fik det. Der var det allerførste gang jeg fik svamp og det tog lidt tid før jeg tog til lægen. Og der fik jeg også den pille og fik andre piller til forbygning og fik cremen Cansten. 

Det skal du ikke være, jeg har snart vænnet mig til det 

Jeg ved jo hvad der virker. Det er lidt hårdere nu hvor jeg er gravid fordi det er sværere at komme af med. 

Ja det fik jeg desværre et års tid efter jeg havde født den første. Ellers har jeg aldrig haft det. Og nu er det så bare kommet med jævne mellemrum i over 2 år. Det er lidt trættende, men der er også "kun" knap 20 uger til jeg har født og kan komme på de andre piller igen 

Men er du gravid nu?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.