Hej piger..
Åh er ved at dø stille og roligt.. Jeg er MEGA skruk og kan ikke rigtigt styre mig selv..
Jeg ser baby alle stedet og kan ikke tænke på andet.. Det er FRYGTLIGT at have det sådan..
Mig og kæresten har sammen en pige på 4år og jeg har en anden pige fra et andet forhold på 7år.. ( som bor ved sin far)
Nu har jeg sådan luftet tanken om en lillebrøster for manden men han er total afvisende og siger at det kommer aldrig til at ske..
Men så alligevel gir han mig nogle signaler som jeg ikke rigtigt kan finde ud af tyde..
Han siger hele tiden til vores datter om hun godt kunne tænke sig en lille bror eller lille søster, og så sent som i weekenden spurgte han hvad badekaret ( fra vores pige) skulle.. Sagde til ham at hvis vi skulle have en lille skulle det Self gemmes, og hvis ikke skulle det jo Self smides ud.. Og da jeg kiggede ud senere på terrassen hvor det stod står det der stadig væk..
Senere på dagen, spurgte han hvad jeg skulle have for at hente ham en is og sodavand, og jeg svarede en lillebrøster, og han sagde okay.. Dybt alvorligt..
Men da jeg så spørg ham idag om ham bare drillede mig for at få det han gerne ville have, eller om han mente det, så svare han ikk rigtigt på det.. Og jeg er ved at gå til af det fordi det er virkelig noget jeg brænder for.. Jeg ønsker at gøre vires datter til en storesøster..
Hvordan kan jeg få et ordenligt svar ud af ham eller hvordan skal jeg tyde hans signaler?
Undskyld hvis det er blevet midt langt..
Anmeld
Citér