Bodi skriver:
Hej.
Jeg har måske en lille smule svært ved at se fordelen i, at ens børn skal kunne kravle rundt på en stige i køkkenet for at nå de øverste hylder, så om der er et marked for et sådan produkt er måske mere spørgsmålet - der findes jo skamler i alle mulige udgaver. 
Men hvis der er et marked, så er sikkerheden ved produktet det vigtigste og dernæst, at det er multifunktionelt og let at betjene for et barn (ellers går ideen lidt af det, hvis forældrene skal hjælpe med at betjene produktet, så kunne jeg lige så godt give barnet, det det skulle bruge fra øverste hylde).
Vicky
Mange tak for dit svar
Ideen er heller ikke at børnene skal kunne nå de øverste hylder, det ville være for farligt hvis de skal til at kravle så høj op i en alder af ikke særlig gammel
Plus da jeg var lille blev de øverste hylder brugt til slik og sådan for vi netop ikke kunne nå det :p
Men undersøgelser viser at gennemsnitshøjden for danske kvinder er 167, mener jeg det var, noget tæt på der omkring - og den højde betyder at det er svært at nå de øverste hylder i køkkenet, hvis der kommer en sokkel, hvilket der ofte gør 
Meningen er at forældre der ikke kan nå de øverste hylder skal kunne ændre vores produkt til at kunne nå om på de øverste hylder, og lave det om til at børn kan stå på det, og derved nå køkkenbordet, så de kan være med til at lave mad
Anmeld
Citér