Som forældre, hvad lægger i så vægt på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.893 visninger
12 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. marts 2016

Anniika

Hej alle sammen!  

Jeg sidder - sammen med et gruppe medlem - og er i gang med en eksamensopgave omkring en trappestige/stol, der skal gøre det nemmere at have sine børn til at hjælpe i køkkenet og gøre det muligt at nå de øverste hylder i ens køkken, uden man behøver kravle på bordene eller bruge en almindelig stol. Møblet skal kunne foldes ind og ud, på en måde så det måde kan bruges om trappestige, stol og som en bænk man kan stå på. 

I dette projekt skal vi undersøge noget omkring målgruppen - hvad tænker målgruppen, hvad går de op i, hvad lægger de vægt på - og tænkte at det her lige var stedet at spørge om det. Håber jeg kan få nogle svar, så vi kan skrive de helt rigtige ting i vores projekt!  

Så kom glad med de ting I som forældre går op - både omkring jeres børn, men også bare ideen med trappestiger/trappestole. Er der nogle bestemte ting i tænker på, når i er ude og handle? Er der nogle bestemte ting der skal være nemme, noget der er vigtigt for jer, for at i vil lade jeres børn bruge det eller selv bruge det? Fyld endeligt op med alt det i tænker over.

Mange hilsner Annika - på forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2016

jenny4

Pt har vi en skammel med to trin fra ikea som fungerer fint til formålet. Hvis jeg skulle ønske mig noget mere af den så var det at den var mere skridsikker så den ikke rutcher når ungerne læner sig ind over bordet..

Anmeld Citér

17. marts 2016

Anniika

Mange tak for dit svar

Anmeld Citér

17. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

For mig ville det vigtigste være at den fyldte så lidt som muligt og var nogenlunde elegant i designet. Når tingene har mere end ét enkelt formål er det altid er hit - så man kan begrænse mængden af udstyr

Anmeld Citér

18. marts 2016

Anniika

Okay Det vil vi have med i vores overvejelser Mange tak for svaret!

Anmeld Citér

28. marts 2016

Anniika

Det kunne virkelig være fantastisk, hvis vi kunne få nogle flere meninger omkring dette  
Det er selvfølgelig muligt at svare anonyment hvis man ønsker det, men vi vil på ingen måde nævne nogle i vores opgave, blot bruge jeres udtalelser som guidelines til at finde hvad vores målgruppe er og hvad de går ind for og hvilke holdninger de eventuelt har  

Vi håber virkelig der er nogle flere der vil komme med deres meninger !

Anmeld Citér

28. marts 2016

Muttitil1+1

Flot og praktisk design. Hvis den skal have flere funktioner, er det vigtigt, der er tænkt i sikkerheden, så den ikke bare pludselig kan klappe sammen, ved at barnet står forkert på den.

Den skal være skridsikker, let så barnet selv kan flytte den, lavet af et materiale der er flot, men samtidig slidstærkt og nemt at vedligeholde selvom der spildes rødbedesaft o.l. på.

Platformen barnet skal stå på, skal også være af en hvis størrelse, for børn står sjældent helt stille  Og så skal prisen være til at have med at gøre, men det er selvfølgelig i orden at betale lidt ekstra for kvalitet og funktionalitet.

God fornøjelse med projektet!

Anmeld Citér

30. marts 2016

Anniika

Tudsin tak for dit svar!

Og mange tak, da :p

Anmeld Citér

30. marts 2016

Bodi

Hej.

Jeg har måske en lille smule svært ved at se fordelen i, at ens børn skal kunne kravle rundt på en stige i køkkenet for at nå de øverste hylder, så om der er et marked for et sådan produkt er måske mere spørgsmålet - der findes jo skamler i alle mulige udgaver. 

Men hvis der er et marked, så er sikkerheden ved produktet det vigtigste og dernæst, at det er multifunktionelt og let at betjene for et barn (ellers går ideen lidt af det, hvis forældrene skal hjælpe med at betjene produktet, så kunne jeg lige så godt give barnet, det det skulle bruge fra øverste hylde).

Vicky

Anmeld Citér

30. marts 2016

cnmigo

Vi har to af disse skamler - det kan klappes ud og fylder ingen ting når de er klappet sammen.

De er skridsikre og står godt på gulvet, er ligeledes og robuste, så vi voksne også kan bruge dem når vi ikke kan nå øverst i et skab

De koster vist 50 kr. i "billig udgave", men findes også i en anden lidt dyrere model til vistnok 150 eller der omkring. Findes lige ledes i en større/højere udgave.

Vi har arvet vores to fra min mor, da hun stoppede med at være dagplejer.

http://gaverogbrugskunst.dk/media/cache/category_list_thumb/product-images/27/41/13704.jpg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.