Hjemme fra fødegangen og både glad og sur..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Tut

Igen fik jeg en masse plukkeveer, og da jeg jo har fået at vide at min livmoderhals er forkortet til kun 1,5 cm. så skal jeg ringe. Det gjode jeg så og blev bedt om at komme.

Da vi kom derind fik jeg kørt en strimmel, målt blodtryk og en GU.

Jordemoderen sagde efter GU'en at min livmoderhals var forkortet og at hun lige ville få en læge til at scanne mig.

Både min læge og min jordemoder har jo tidligere sagt at den er forkortet, så det kom ikke bag på os. Men dejligt at skulle scannes.

Lægen kommer og scanner og FANDME om den ikke bliver målt til 4,5 cm!!

Min mor som var meget spurgte så om hvordan man kan mærke den til 1,5 cm og den så er 4,5. Lægen forklarede at der er noget mere livmoderhals "oppe" i livmoderen som man kun kan se på en scanning.

FANTASTISK, er jo super glad nu og må genopdtage mig "gamle" liv igen.

Men FÅRK hvor er jeg pist samtidig. Tænk at min læge kan male fanden på væggen og fortælle mig at jeg skal ligge ned i 23 timer i døgnet og kun må stå op når jeg skal i bad og på toilettet.

Min mand får arrangeret at han går ned i tid, så han kan hente Noah da jeg ikke må. Og vi får arrangret med mine svigerforældre at de hanler ind for os.

Vi har ændret så meget de sidste 4 uger pga. lægens ord.

Og nu er der slet ikke noget galt! Hun får fandme en skideballe til 34. ugers undersøgelsen!!!! Hvis hun var i tvivl om noget burde hun have sendt mig til scanning på hospitalet.

Det er super skønt og jeg glæder mig meget over det. Tror det skal fejres med en lille shoppe tur i morgen nu hvor jeg godt MÅ gå rundt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Lise

GODT at der ikke er noget galt, HURRA for den FLOTTE livmoderhals (min var "kun" 4,2 cm, og det var, ifølge en jordemoder på Hvidovre meeeeget flot for en 2.gangsfødende), og sikke da en SPASSER læge

Men mest af alt er det jo gode nyheder  Så kommer jeg og henter dig den 24. oktober inden jeg kører til Fyn

Anmeld

24. september 2009

Nadi

Hip hip hurra for din livmoderhals!! 
Fårk hvor er det vildt at din læge har taget så grueligt fejl. Er helt paf over at det kan ske.
Men rigtig god shoppe tur imorgen   

Anmeld

24. september 2009

Tikki

hvor godt alt er som det skal være! Men kan sgu godt forstå du er pist...helt ærligt. Sikke meget rod, du må igennem denne gang.

jeanette, der sidder med en halvsovende urolig baby pt, så håber ikke jeg får skrevet noget værre hø.

Anmeld

24. september 2009

Tynen

Ej, for fanden altså!
Kan sgu godt forstå du er lidt muggen.
Man får da et kæmpe chok når man bliver beordret sygemeldt og fuldstændig ro, og jeg selv blev da pisse bange for at der skulle ske Lillebror noget.
Hvis det ikke var for alle bekymringerne og det faktum at man havde et barn i forvejen, så kunne jeg da godt se det fede i at have haft 4 ugers ferie med fuld opvartning, men ellers ikke..

Tag du dig en god gang shopping som et plaster på såret - Det hjælper sgu lige så godt som chokolade

Anmeld

24. september 2009

Juniors mor

Kan godt forstå du er en smule sur og irriteret over det - det er da også helt vildt dårligt, at din læge ikke sendte dig til scanning med det samme. MEN hvor er det alligevel fedt, at du nu kan genoptage dit liv, og jeg synes da bestemt du skal tage ud og bruge nogle penge  - måske på alle de lagersalg der er i København for tiden???
HURRA for de ekstra 3 centimeter

Anmeld

24. september 2009

Rasmine

Afsted med dig, ud at shoppe.
(Håber ikke første undersøgelse viste rigtigt, og scanningen forkert)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.