Igen fik jeg en masse plukkeveer, og da jeg jo har fået at vide at min livmoderhals er forkortet til kun 1,5 cm. så skal jeg ringe. Det gjode jeg så og blev bedt om at komme.
Da vi kom derind fik jeg kørt en strimmel, målt blodtryk og en GU.
Jordemoderen sagde efter GU'en at min livmoderhals var forkortet og at hun lige ville få en læge til at scanne mig.
Både min læge og min jordemoder har jo tidligere sagt at den er forkortet, så det kom ikke bag på os. Men dejligt at skulle scannes.
Lægen kommer og scanner og FANDME om den ikke bliver målt til 4,5 cm!!

Min mor som var meget spurgte så om hvordan man kan mærke den til 1,5 cm og den så er 4,5. Lægen forklarede at der er noget mere livmoderhals "oppe" i livmoderen som man kun kan se på en scanning.
FANTASTISK, er jo super glad nu og må genopdtage mig "gamle" liv igen.
Men FÅRK hvor er jeg pist samtidig. Tænk at min læge kan male fanden på væggen og fortælle mig at jeg skal ligge ned i 23 timer i døgnet og kun må stå op når jeg skal i bad og på toilettet.
Min mand får arrangeret at han går ned i tid, så han kan hente Noah da jeg ikke må. Og vi får arrangret med mine svigerforældre at de hanler ind for os.
Vi har ændret så meget de sidste 4 uger pga. lægens ord.
Og nu er der slet ikke noget galt! Hun får fandme en skideballe til 34. ugers undersøgelsen!!!! Hvis hun var i tvivl om noget burde hun have sendt mig til scanning på hospitalet.
Det er super skønt og jeg glæder mig meget over det. Tror det skal fejres med en lille shoppe tur i morgen nu hvor jeg godt MÅ gå rundt igen
Anmeld