Hun må gerne fortælle mine børn at de ikke må dit og dat . Hvis de gør noget forkert
men men hun siger tit jeg ikk opdrager ordentligt og andres børn er mere bedre end mine og bla bla .. Hun sammenligner mine med andres og hvorfor er de ikk sådan
da vi var ude at rejse sammen og mine børn stod tidligt op og legede .. Så blev hun sur og råbte at de skulle tie stille så hun ku sove længe .. Og hvis mine børn leger rundt og løber rundt hos bedsteforældre hvilket de må af dem så kan hun godt sige ej sid stille og være voksne .. Eller tie stille jeg ska se nyheder ..
Mine børn er 2 og 5 år
Min søster og jeg opdrager meget forskelligt.. men det der er ikke opdragelse du nævner.
Det er jo manglende forståelse for de er børn, at børn er forskellige og manglende evne til at tilsidesætte egne behov for dine børn.
hvis min søster havde været sådan eller sagt sådan til eller om mine børn, havde jeg bedt hende knytte sylten og holde sine meninger for sig selv. Dertil hvis hun brokkede sig over de legede for hun skulle se nyheder ville jeg henvise hende til hun kunne gå ud og se nyheder på sin telefon et andet sted så, eller gå hjem, hvis hendes delikate ører ikke kan magte at børnene hygger sig hos deres bedsteforældre.
at hun sammenligner dine børn med andres og siger andres børn er bedre, der ville jeg nok gøre hende det helt klart, at hvis det er sådan hun har det kunne hun vælge enten at holde det for sig selv eller også holde sig fra mine børn og mig.
opdragelse fra familiemedlemmer er som eksempler andre nævner med at irettesætte, “mit hjem mine regler” osv. men det du nævner der er ikke opdragelse det er bare respektløst over for dig og dine børn.
Anmeld
Citér