Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Armita skriver: Hej til alle. Jeg er 37år gammel og gift.jeg stor ønsker at blive mør men desværre jeg har ikke noge selv æg. (Min Fsh hormoner er meget høje) og jeg få blødning kun med pi piller og uden ægløsning. Jeg skal få en æg fra anden kvinder til bliver gravid og min mands sæder er helt normal .jeg står i venter list til ægdonor men det er lang venter tid. Jeg søger ægdonor her en rask og sund kvinder og under 35 år gammel. Jeg håber i kan hjælpe med os og vi blive også forældrer. Jeg beteler transport og alt til donor. Mvh Anita
Hej til alle. Jeg er 37år gammel og gift.jeg stor ønsker at blive mør men desværre jeg har ikke noge selv æg. (Min Fsh hormoner er meget høje) og jeg få blødning kun med pi piller og uden ægløsning. Jeg skal få en æg fra anden kvinder til bliver gravid og min mands sæder er helt normal .jeg står i venter list til ægdonor men det er lang venter tid. Jeg søger ægdonor her en rask og sund kvinder og under 35 år gammel. Jeg håber i kan hjælpe med os og vi blive også forældrer. Jeg beteler transport og alt til donor. Mvh Anita
Er altså ret sikker på man ikke selv må gå ud og finde ægdonor her i landet.. Skal du igennem sådan noget skal du til udlandet..
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mpr skriver: Er altså ret sikker på man ikke selv må gå ud og finde ægdonor her i landet.. Skal du igennem sådan noget skal du til udlandet..
Man må godt selv finde donor herhjemme. ;-)
Hej, hvor bor du henne ?
Sami skriver: Hej, hvor bor du henne ?
Tråden er mere end 4 år gammel.
Det må man godt
Tråden er fire år gammel og profilen slettet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128