Søger ægdonor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.996 visninger
15 svar
4 synes godt om
11. marts 2016

Armita

Hej til alle. Jeg er 37år gammel og gift.jeg stor ønsker at blive mør men desværre jeg har ikke noge selv æg. (Min Fsh hormoner er meget høje) og jeg få blødning kun med pi piller og uden ægløsning. Jeg skal få en æg fra anden kvinder til bliver gravid og min mands sæder er helt normal .jeg står i venter list til ægdonor men det er lang venter tid. Jeg søger ægdonor her en rask og sund kvinder og under 35 år gammel. Jeg håber i kan hjælpe med os og vi blive også forældrer. Jeg beteler transport og alt til donor. Mvh Anita 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2016

esioul

Armita skriver:

Hej til alle. Jeg er 37år gammel og gift.jeg stor ønsker at blive mør men desværre jeg har ikke noge selv æg. (Min Fsh hormoner er meget høje) og jeg få blødning kun med pi piller og uden ægløsning. Jeg skal få en æg fra anden kvinder til bliver gravid og min mands sæder er helt normal .jeg står i venter list til ægdonor men det er lang venter tid. Jeg søger ægdonor her en rask og sund kvinder og under 35 år gammel. Jeg håber i kan hjælpe med os og vi blive også forældrer. Jeg beteler transport og alt til donor. Mvh Anita 

Har i overvejet udlandet? Der er hvis ikke ventetid

Anmeld Citér

11. marts 2016

Armita

Jeg har prøve også i udland og jeg har betlet næsten 70000kr i 2 år sidden . Jeg har ikke noge nok penge i gen til udland men hvis jeg finde en ægdonor her i hjemme alle sygehuset laver Ivf til mig gratis. Og jeg beteler medicin og Skaning kun til donor .

Anmeld Citér

11. marts 2016

Lisbeth1985

Jeg har alt mulig forståelse for din søgen efter donoræg,men jeg tror desværre ikke,at dette er stedet at gøre det (og om det overhovedet er lovligt)... Man kan købe sig til donoræg flere steder i udlandet (bl.a. i Rusland,Spanien og Grækenland) - har i overvejet det?

Held og lykke!

Anmeld Citér

11. marts 2016

123.

hvor du fra Jylland, Fyn eller Sjælland? ..

Anmeld Citér

11. marts 2016

Armita

Hej jeg var i Spanien 2 år siden og prøve Ivf med spansk æg men jeg bliv ikke gravid og jeg brugt masser penge med hotel og sygehuset og ægdonor (betlet næsten 80000 kr med det hil ) jeg vil meget meget gerne finder ægdonor her . Jeg har ikke penge mere 

Anmeld Citér

11. marts 2016

Kay

Jeg har faktisk overvejet at donere Æg... men jeg ved ikke om jeg går ind under kategorien "sund og rask" da jeg har pco 

Anmeld Citér

11. marts 2016

123.

Kay skriver:

Jeg har faktisk overvejet at donere Æg... men jeg ved ikke om jeg går ind under kategorien "sund og rask" da jeg har pco 

man må gerne selvom man har pco. Overvejer det selv hvis dette forsøg ikke lykkes.

Anmeld Citér

11. marts 2016

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Tjek multimor på Facebook!! Hun donerer æg <3

Anmeld Citér

11. marts 2016

123.

jeg har skrevet dig en pb.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.