Hvorfor kan jeg ikke malke ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2016

1990h

Mullesmith skriver:

Han er en måned idag den bette fyr,  kunne bare være fedt at kunne malke en flaske ud, men altså hvis jeg ikke kan så kan jeg bare ikke, bare han får nok når han tager selv og det tyder det på han gør eftersom han sover fint og er tilpas og vågen indimellem og laver gode tisse og bæ bleer 

I min første graviditet kunne jeg kun malke ud hvis jeg gjorde det samtidig med min datter ammede på modsatte bryst. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2016

Mullesmith

Diosa85 skriver:

Kunne heller ikk malke med pumpe. Jeg malkede i stedet med hånden. Det tog lidt tid. Men flasken blev fyldt 

Kan heller ik men hånden andet end få dråber 

Anmeld Citér

13. marts 2016

Diosa85

Mullesmith skriver:

Kan heller ik men hånden andet end få dråber 

Sikker på du gør det rigtig så? 

Anmeld Citér

13. marts 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Her kunne kun pumpen fra hospitalet Mendela  eller hvad de nu hedder." tømme " mig ordentligt. Og den kørte ofte på Max sug. 

Den lejede fra babysam af andet mærke havde ikke sug nok såmængden faldt drastisk. 

Vigtigt er det at vide at tragten til brystet findes i forskellige mål. Dette kan give bedre resultater og mindre hudgener 

Anmeld Citér

13. marts 2016

Mullesmith

Diosa85 skriver:

Sikker på du gør det rigtig så? 

Jeg har læst hvordan jeg skulle og der kommer kun få dråber 

Anmeld Citér

13. marts 2016

Diosa85

Mullesmith skriver:

Jeg har læst hvordan jeg skulle og der kommer kun få dråber 

Hmm. Det virker underligt hvis du har mælk nok. Så burde du få stråler. 

Anmeld Citér

13. marts 2016

migxher

Det er ikke alle der kan malke ud en pumpe stimulerer(og malker derved) ikke brystet lige så effektivt som dit barn kan måske hånd malke som en anden nævner.

Og nu er din baby jo stadig lille. Det er helt normalt at man ikke lige kommet så mange steder uden baby i den alder. Så du må nok tage baby med ud at handle eller vente til han sover lidt længere tid af gangen.

Ellers, kan far ikke haver ham selvom han er vågen? Og så amme lige ind du tager ud så han er mæt. Alt efter hvor ofte du ammer burde det da give tid til en lille kort tur

Anmeld Citér

13. marts 2016

Mullesmith

Diosa85 skriver:

Hmm. Det virker underligt hvis du har mælk nok. Så burde du få stråler. 

Ja jeg synes også det er mystisk men der kommer meget lyder det til når lillemand spiser ved brystet, og han bliver mæt og træt 

Anmeld Citér

13. marts 2016

Lilotte87

Kunne heller ikke. Fuldammede alligevel min tykke baby i seks måneder, men udmalkning var ikke en mulighed 

Anmeld Citér

13. marts 2016

Mullesmith

Lilotte87 skriver:

Kunne heller ikke. Fuldammede alligevel min tykke baby i seks måneder, men udmalkning var ikke en mulighed 

Så må jeg undvære det udmalkning, ville nu have været rart  jeg vil også gerne amme i 6 mdr eller mere men tanken om ikke at kunne komme nogen steder uden baby i 6 mdr er lidt svær at sluge, men sådan er livet jo bare og så må jeg prøve at hygge med det og nyde det så længe det vare 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.