Eksperthjælp: Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
0 svar
0 synes godt om
9. marts 2016

Vivi Hollænder

Hejsa..

Vil forsøge at gøre en lang historie kort...

Jeg stoppede for lidt over et halvt år siden med p-piller.

De første 2 menstruationer kom til tiden, men de sidste 2 har rykket sig en del..

Den første cyklus der var længere end normalt, var jeg oppe på en cyklus der hed 33 dage, sidste gang var jeg oppe på 36 dage.

Der er dags dato gået 35 dage siden sidste menstruation og jeg har dags dato ingen symptomer på menstruation.

Jeg fik menstruation d.17 december, d.29 december havde jeg sex, og præcis 14 dage senere fik jeg imens jeg var på toilettet, en reel menstruationssmerte. Dette varede dog under et minut, og det var så det...

Nu havde jeg i følge en cyklus kalender regnet med at få menstruation igår, 18 januar. Denne er dog endnu ikke kommet, og eneste følelse af menstruation der er på vej, var endnu en meget kort varig menstruationssmerte sen mandag aften, 19 januar, denne varede også max 1 minut.

Jeg har normalt muren i underlivet flere dage op til menstruation, men dette er der som sagt intet af. Dog har jeg siden igår aftes konstant haft en klump i halsen, ikke kvalme, men bare en klump i halsen samt meget følsomme brystvorter igår.

Jeg har idag taget en negativ g-test.
Dog ved jeg ikke, i forhold til min nu underlige cyklus, om det overhovedet vil kunne have ladet sig gøre for mig at være blevet gravid, og om det i så fald er for tidligt at teste?
Håber du kan hjælpe

Vivis svar

Kære Linedo'

Dit spørgsmål kan desværre ikke besvares via en brevkasse. Hvis du stadig er i tvivl om evt. graviditet må du gå til din læge.

Mvh

Vivi

I Vivis brevkasse kan du få svar på alle spørgsmål, der vedrører din eller din partners seksualitet eller jeres fælles sexliv.

Se Vivis hjemmeside på: Bedresexliv.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+