Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad er jeres yndlingsnavne i skrivende stund - både pige og drengenavne?
Agnes
Ingrid
Sally
Stella
Lulu
Birk
Charlie
Max
Siggi
Sylvester
August
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lunae skriver: Hvad er jeres yndlingsnavne i skrivende stund - både pige og drengenavne?
Hvis vi får en pige en gang så skal hun hedde Caia Mai og hvis vi får en dreng en gang skal han hedde Jakob. Det er de 2 navne vi er enig om her hjemme
Edith, Benjamin, Vibe, Nord (med d) ved ikke helt om man må stave det sådan, men synes det er et stærkt navn.
Mads, Mikkel, Mathias og Emil.
Også min søns navn Tobias. Men Mads og Mikkel er klart yndlings navne
Nikoline, Luna, Caroline, Laura
Elias, Lukas, Milan, Rasmus
Ozzy vil jeg gerne ha haft til drengen men alle mente han vil blive mobbet.. Så han fik et kedelig navn Xander som millioner andre hedder
Pigenavne kan jeg godt lide Lulu, Liv, Le, Esther og Maggie
Drengenave kan jeg lide Logan, Charlie, Xander, Isak og Aksel
Anora, Iris, Ellinor, Leonora, Aurora, Ellen, Edith, Ursula, Olene, Evelina, Eliane.
Elliot, Aksel, Herman, Ole, Simeon, Leonel, Arthur, Valdemar, Adam, Henry, Pascal.
Loa skriver: Uh uh hvorfor Hehe Tror mine favoritnavne pt. er: Alberte, Rosa, Luna, Natasja, Olivia, Nikoline, Sophie, Ida. Jeppe, Victor, Phillip, Oliver, Jonahan, Milo.
Uh uh hvorfor Hehe
Tror mine favoritnavne pt. er:
Alberte, Rosa, Luna, Natasja, Olivia, Nikoline, Sophie, Ida.
Jeppe, Victor, Phillip, Oliver, Jonahan, Milo.
Haha, faktisk ik for noget Ej vi snakker da hele tiden frem og tilbage omkring om vi skal have en treer, men der sker bare så mange ting i vores liv lige nu, som gør at vi ikke kommer frem til løsningen - så jeg drømmer bare
Anna, Hannah, Nohr og Benjamin
ellie, nelly
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128