Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad er jeres yndlingsnavne i skrivende stund - både pige og drengenavne?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Leonora, Olivia, Clara, Sofia, Ella, Carolina, Emilia, Emily, Andrea, har rigtig mange yndlings pige navne.
Vores dreng til sommer skal hedde Alexander. Men kan også godt lide Oliver, Victor, August, Carl, William, Elliot, Sylvester,
Krydserfingre skriver: Leonora, Olivia, Clara, Sofia, Ella, Carolina, Emilia, Emily, Andrea, har rigtig mange yndlings pige navne. Vores dreng til sommer skal hedde Alexander. Men kan også godt lide Oliver, Victor, August, Carl, William, Elliot, Sylvester,
Du har en god navnesmag
Caroline, Amalie, Astrid, Zaza, Alberte, Katrine
Asger, Tristan, Magnus, Frans,
Lunae skriver: Du har en god navnesmag
Tusind tak må hellere få mig 20 unger
Sophia, Olivia, Mikkeline, Cassandra
Mikkel, Oliver, Valdemar, hjalte
Lenora
Eva, Gry, Elly, Malike, Nicole, Nikoline, Elenore, Ruth, Alma, Dicte, Kaisa, Malak og Agnete.
Bernard, Cai, Birk, Bjørn, Aske, Loke, Mahdi, Vagn
Har ingen drenge navne, men pige navne kan jeg rigtigt godt lide Melanie og Julie
EDIT: Vi har en Benjamin og en Celina, så de er selvfølgelig også i blandt mine ynglings navne
Charly og Cecilie
Lunae skriver: Hvad er jeres yndlingsnavne i skrivende stund - både pige og drengenavne?
Silke (hvis vi havde fået en pige)
Elias (min søns navn)
- har ikke rigtig spekuleret i andre navne, kun i forbindelse med andres børn. Så det er mine to.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128