Honestly... Hvad kalder man sådan en hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Astrid P

Shit, det er sgu næsten endnu sværere end at finde på navn til ungen dengang...
Jeg synes det skal være et navn med mindst 2 stavelser, og egentlig helst kun 2... Det må gerne være et navn som man forbinder med noget enten musikalsk (fx. Marley eller Costello), politisk (fx. Nixon - som jeg af respekt for Helles afdøde hundeven ikke vil bruge, men som ellers er et af de fedeste hundenavne EVER!) eller filmagtigt på den fede måde (fx. Quentin). Men vi er bare ikke liiiiige faldet over det perfekt navn endnu. Hmm, måske man bare skulle kalde den Henrik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

heaven

fido, manse, hugo, apollo, zeus, sigurd, laica, sky (som i himmel på engelsk)... hrum, det var vist det.....

Jannie

Anmeld

24. september 2009

Helle30

Astrid! I må gerne kalde jeres hund Nixon. Det vil jeg absolut intet have imod. Jeg havde selv meget svært ved at skulle finde på noget nyt. Nixon var jo det ultimative navn, og jeg kunne slet ikke se noget bedre navn for mig. Da vi så gik i gang med listen, kom der jo rigtig mange andre frem, og egentlig var jeg fast besluttet på at opkalde vores næste efter en stor mand. Vi havde dog mange andre på vores lister (Niels havde sågar Elvis på sin).

Kig evt. herhttp://www.hund1.dk/hundenavne.php?p_id=52.

Der er rigtig mange - også en del useriøse efter min mening -. Og så mangler der én, som jeg havde som favorit (udover Samson) nemlig: Polet. Både Niels og jeg er meget glade for poletter, og vi har begge en pose liggende i bilen.
Nu blev det så Samson, og han var jo også en stor og god mand.

- Helle

Anmeld

24. september 2009

Helle30

Og faktisk så synes jeg også, to stavelser er perfekt - og på den anden side så eeelsker jeg Elvis Costello. Hmm - de't svært.

Anmeld

24. september 2009

Tynen

Viggo

Anmeld

24. september 2009

Joan ( Smallie )

Ja min vovse hedder filip

Anmeld

24. september 2009

Astrid P

Huh, nu kom der lige endnu et navn på banen... Quincy, som i Quincy Jones - den legendariske amerikanske musikproducent, som fx var producer på Michael Jacksons plade 'Thriller'...

Bestemt et godt bud!

Anmeld

24. september 2009

ann-kristina

Min venindes kæmpe boxer hedder Ejnar!

Anmeld

24. september 2009

Rasmine

Synes da NIXON er oplagt, når nu Helle synes det er OK?
Nixon var jo en fantastisk hund.

Ellersmå du gerne bruge min/vores (ex)hunds navn Charlie.

Anmeld

24. september 2009

ivfmarie

Gaston?
Mufasa?
Newman?
M&M (den var i spil ved vores.. sammen med "KitKat" )

Narhhj.. ved det sgutte... Det er svært...

Marie - der syns det kunne være grineren at se manden kalde "KiiiitKaaaat" til en jagt sammen med 11 firskårne mænd med skarpladte våben .. Dummebøden ville være sikker hveeer gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.