Er det hensynsløst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.206 visninger
19 svar
24 synes godt om
4. marts 2016

Anonym trådstarter

Min Bror iog hans kone er lige nu igang med at føde, men familien og venner står nærmest i kø ude for fødegangen og kan ikke få mig selv til at møde op nu synes nærmest det er synd for hende at der er så mange der venter på komme ind hun har ikke engang født endnu  hvad er jeres holdning til det ? Er det ok,? er man som fødende ok med det ?har selv termin om 4 uger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2016

ESV

Anonym skriver:

Min Bror iog hans kone er lige nu igang med at føde, men familien og venner står nærmest i kø ude for fødegangen og kan ikke få mig selv til at møde op nu synes nærmest det er synd for hende at der er så mange der venter på komme ind hun har ikke engang født endnu  hvad er jeres holdning til det ? Er det ok,? er man som fødende ok med det ?har selv termin om 4 uger 

Altså jeg Ville ingenlunde være ok med det, jeg skal nok selv ringe rundt når der er energi til besøg, men vi er jo forskellige nogen er måske helt cool med besøg med det samme

Anmeld Citér

4. marts 2016

bøllen

Anonym skriver:

Jeg ville ikke selv gøre det , ej heller selv have folk på besøg kort efter fødsel. 

Anmeld Citér

4. marts 2016

S*DD

Anonym skriver:

Jeg ville bestemt ikke bryde mig om at folk stod klar til når jeg havde født. 

Her kom folk først og så mange timer efter hun blev født. Og der gad jeg faktisk ikke, jeg var så træt, men så var det overstået. 

Anmeld Citér

4. marts 2016

Diosa85

Nu melder historien jo ikk noget med om familiemedlemmerne har talt med dem før hun gik i fødsel om at møde op på den måde. Hvis scenariet er at de ikl har spurgt tidligere så synes jeg ikke man kan tillade sig det. Har de derimod sagt det er ok. Så der jeg ikk noget problem i det. 

Jeg sagde selv længe før min fødsel gik i gang at jeg ikk ønskede besøg før dagen efter og det blev respekteret. 

Min svigerinde derimod sagde der var ok med nærmeste familie (forældre og søskende) men kun et kort besøg. Så vi var der og ventede ude foran fødegangen og kom ind da hun var sagde god for det og gik igen efter 30 minutter. 

Anmeld Citér

4. marts 2016

Sedigfor

Jeg skulle nok selv ringe til dem som skal vide det, når jeg har lyst til besøg da, synes det er lidt respektløst at stå og vente på at en føder. Tænker, det kan jo tage lang tid. 

Anmeld Citér

4. marts 2016

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Jeg skulle nok selv ringe til dem som skal vide det, når jeg har lyst til besøg da, synes det er lidt respektløst at stå og vente på at en føder. Tænker, det kan jo tage lang tid. 

Synes også det er respektløst at stå ude foran vente på hun har født, har så lige fået at vide hun har født nu. Holder mig så tilbage vil ikk bare komme uden at aftale det med den og er sikker på jeg nok skal nå at besøge dem mange gange. Vil selvfølgelig bare også sige tillykke og give en gave men tænker det må blive imorgen eftermiddag 

Anmeld Citér

5. marts 2016

M&J87

Anonym skriver:

Det er absolut ikke ok her.

sidst kom kun de nærmeste på hospitalet 1 gang a 30 min ca.

vi var indlagt i 4 dage.

denne gang vil jeg ikke have besøg kun vores forældre og søskende, satser på en overnatning eller to pga ammeopstart.

hvis det kun er en overnatning så ønsker jeg ikke besøg.

Anmeld Citér

5. marts 2016

M&J87

M&J87 skriver:

Det er absolut ikke ok her.

sidst kom kun de nærmeste på hospitalet 1 gang a 30 min ca.

vi var indlagt i 4 dage.

denne gang vil jeg ikke have besøg kun vores forældre og søskende, satser på en overnatning eller to pga ammeopstart.

hvis det kun er en overnatning så ønsker jeg ikke besøg.

Jeg var udmattet træt og færdig og havde absolut ikke behov for besøg umiddelbart efter. Vi skulle bruge de første timer for at se hinanden an ��

Anmeld Citér

5. marts 2016

Patriark

Anonym skriver:

Som højgravid ville jeg ikke nærme mig fødegangen!

Min ikke din bror og svigerinde har, bogstaveligt talt, hænderne fyldte og at de forstår og sætter pris på at DU i det mindste gav lidt plads.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.