Kom frisk tøser (For dem der har lyst)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Honningblomst

qp skriver:

Jeg tænder på mandlig svedlugt... der er sgu et eller andet maskulint over det!

og gullig netundertrøje og dunk...??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

LotteGabriella

hmm lad mig se.....når han giver mig ordre til at gøre forskellige frække ting....elsker bare når han ta'r magten på den måde

og ja også når han kommer spankulerende total nyvasket og -barberet og dufter skønt af aqua di gio, og i det hele taget bare ser lækker ud

Anmeld

24. september 2009

LotteGabriella

qp skriver:

Jeg tænder på mandlig svedlugt... der er sgu et eller andet maskulint over det!

det synes jeg ikke du skal lave en  for......det er der da ikke noget galt i, ikke alle tænder på de samme ting og det synes jeg da kun er fedt

Anmeld

24. september 2009

Miamaja

Eva skriver:

Penge....

hahahahaha...

Anmeld

25. september 2009

ønskebørn74

Hvor skal jeg begynde....

Når han går målbevidst med baretten skubbet ned i panden... Det falkeblik....mums.... Når han kommer bagfra og tager mig på brystet..
Mums hans hede frække kys.... Når han bidder mig i kakken og halsen.... Kan gud og hver mand se det på mig...om det så er i køen ved Irma... Når han er nyvasket..... Når han har sin egen særegne nysved duft... Når han skriver de frækkeste smser og min stol næsten driver under mig på jobbet... ved tanken om det der venter... Hans nøgne vaskebræt....Stålhårde balder og lår... Hans hænder der precist ved hvor mine steder er... Hans sexede nakke og brede skuldre... Hans smalle talje og allermest... Den måde han ser på mig når han bare må have mig NU....

Jeg har bare den hotteste Mand på denne jord...

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.