Kom frisk tøser (For dem der har lyst)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.630 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. september 2009

LouiseNielsen

Syntes her er temmelig lunt hjemme i dag, så glæder mig til sønnen er puttet i aften..... Min kæreste havde lige været i bad, og kom gående gennem stuen ny baberet, duftende og bare røv lækker.... Det gik lige i underlivet!

Hva med jer piger, hvad skal jeres kæreste/ sexpartner gøre for at fyre op under dig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Sweet1978

Han skal bare være hjemme, vi klinger rigtig godt og har begge lyst stort set hver dag, vi skal bare lige kysse og nusse lidt, så er vi klar. For ham er det faktisk nok jeg smider tøjet så er han klar han synes jeg er for hot. Og jeg tænder både på ham og på den selvtillid det giver at vide han tænder så meget på mig.

Anmeld

24. september 2009

Berg

Jeg bliver tændt når han tænder på mig. Manden må jo være gal hvis han synes jeg er sexet, men ikke desto mindre! Og så er det altid godt når han er nyklippet og nybaberet .

Anmeld

24. september 2009

fit_fys

Præcis som dig! Nybarberet, nyvasket og hvis han så lige går nøgen forbi hvor jeg sidder, så kan jeg slet ikk lade være med liiiiige at løbe efter......

Eller hvis han siger han elsker mig... Vi siger det tit til hinanden i hverdagen og det er dejligt at høre, men nogle gange kan han kigge mig dybt i øjnene og sige det så det går helt ned i maven.. og også lidt længere ned...

Anmeld

24. september 2009

Lone Jakobsen

jamen som andre skriver...nyvasket, nybarberet... eller bare på vej til at blive det. elsker at betragte min mand når han tar tøjet af, for skønt han ikke dyker nogen former for motion.... ja så synes jeg bare han er så dejlig slank og mmm

Anmeld

24. september 2009

malou

Hvor morsomt....omvendt jer, jeg tænder nu rigtig meget på min kæreste når han har skægstubbe.... dog stadig nyvasket  Synes også han er røv lækker når han render rundt og ordner have om sommeren i bar overkrop med sådan lidt glinsende og mørkebrun hud..... mums

knus malou

Anmeld

24. september 2009

4xGreve

Uhh jeg er vist nem at tænde, han skal bare kigge på mig, nusse mig lidt massager mig, grine, smile, lave lidt sjov, sige et eller andet sødt eller kærligt (det er han god til når han selv vil, vi sig dog heldigvis flere gange hver dag at vi elsker hinanden) og komme med en af hans mange forskellige ansigt udtryk osv.

Min kæreste har også været i bad idag (det har vi alle tre for den sags skyld) så ikke nok med at jeg føler mig lidt lækker så gik han lidt rundt  inden han tog tøj på, ny vasket, dejlig duft, ny baberet...

Også ser han jo bare så utrolig godt ud, dejlig perfekt krop og udsende så som sagt skal der faktisk ikke meget til, men tror det vigtigste er at han viser at jeg tænder ham og at han vil ha mig Grrr...

Anmeld

24. september 2009

Honningblomst

Penge....

Anmeld

24. september 2009

mor_sabina

malou skriver:

Hvor morsomt....omvendt jer, jeg tænder nu rigtig meget på min kæreste når han har skægstubbe.... dog stadig nyvasket  Synes også han er røv lækker når han render rundt og ordner have om sommeren i bar overkrop med sådan lidt glinsende og mørkebrun hud..... mums

knus malou

Jep.. Når han ser lidt beskidt ud uden at være det

Anmeld

24. september 2009

qp

Jeg tænder på mandlig svedlugt... der er sgu et eller andet maskulint over det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.