Fødsler med korte mellemrum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2016

sol_og_sommer_<3

Wauw, hvor er I seje 

Men jeg er glad for at høre at det med de korte mellemrum er gået godt for mange 

Jeg kondolerer for tabet af barnet, det må være skrækkeligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

Valle81

Har været gravid med 5 år i mellem og med tre.måneder.

Jeg synes ikke, at der var forskel

Anmeld Citér

2. marts 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er 17 mdr. mellem vores dreng og pige.

Graviditeterne var næsten de sammen. Jeg var mere rundt med nr. 2.

Fødslerne var vildt forskellige. Den 1. nem og tog 12 timer fra første ve, og den 2. tog 22 timer fra første ve og hun blev taget med cup.

Anmeld Citér

2. marts 2016

migxher

MoarHvidovre skriver:

Der er 17 mdr. mellem vores dreng og pige.

Graviditeterne var næsten de sammen. Jeg var mere rundt med nr. 2.

Fødslerne var vildt forskellige. Den 1. nem og tog 12 timer fra første ve, og den 2. tog 22 timer fra første ve og hun blev taget med cup.

Så du havde ikke flere gener, mere bækkenløsning eller sådan noget? Det synes jeg ofte man hører nemlig, flere gener. Fordi kroppen ikke har haft ordenlig tid til at hele fra forrige graviditet (:

Anmeld Citér

2. marts 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
migxher skriver:

Så du havde ikke flere gener, mere bækkenløsning eller sådan noget? Det synes jeg ofte man hører nemlig, flere gener. Fordi kroppen ikke har haft ordenlig tid til at hele fra forrige graviditet (:

Nej, det havde jeg ikke. Jeg havde to dejlige graviditeter, hvor jeg blev lidt mere rund og tung anden gang.

Jeg tror, at det er meget forskelligt fra person til person - ligesom fødsler er.

Jeg fødte også også i 38+6 1. gang og 40+5 2. gang.

Anmeld Citér

2. marts 2016

lineog4

migxher skriver:

Havde heller ikke flere gener. Men er også en af de heldige uden gener i alle graviditeterne

Anmeld Citér

2. marts 2016

Wiilliam

...<3... skriver:

Hej piger

Jeg er lidt nysgerrig på hvordan andre har haft det med at få børn med korte mellemrum. Hvordan har kroppen det når der er kort imellem, frem for når man venter længere?

Jeg er nemlig fan af at børn har søskende på nogenlunde samme alder, så vil foretrække at der ikke er for langt imellem aldersmæssigt.

Men samtidig er jeg lidt bekymret for hvordan ens krop tager det, og hvor hårdt det mon er hvis der f.eks. er mindre end 2 år eller 1 år imellem.  

Nogen erfaringer og gode råd?

Jeg har lige præcis et år og en uge i mellem. Min krop den er meget træt den her gang i forhold til den første gang. Også har det været meget hård i og med at jeg så have den store hjemme så man slapper ikk af på sammen måde. Men igen vi er forskellige hvordan kroppen de bliver påvirket

Anmeld Citér

2. marts 2016

Kamilla-m

...<3... skriver:

Hej piger

Jeg er lidt nysgerrig på hvordan andre har haft det med at få børn med korte mellemrum. Hvordan har kroppen det når der er kort imellem, frem for når man venter længere?

Jeg er nemlig fan af at børn har søskende på nogenlunde samme alder, så vil foretrække at der ikke er for langt imellem aldersmæssigt.

Men samtidig er jeg lidt bekymret for hvordan ens krop tager det, og hvor hårdt det mon er hvis der f.eks. er mindre end 2 år eller 1 år imellem.  

Mine sønner er der 11mdr i mellem

Gravidtet ne to var FRYGTELIG

Anmeld Citér

2. marts 2016

Anonymor

...<3... skriver:

Hej piger

Jeg blev gravid med min søn, da min datter var 9 mdr, så der er 18 mdrs forskel på dem. Jeg fik slem bækkenløsning under min 2. Graviditet, og er ret sikker på det skyldes, at min krop ikke var ovenpå efter første graviditet og fødsel endnu.

Når det så er sagt, så fortryder jeg det ikke. De er nu 3 og 4.5 år og har så utrolig meget glæde af hinanden. De er hinandens bedste venner

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.