Spørgsmål til flere gangs fødende :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2016

sille000

Min den første gik jeg 7 dage over fødsel tog 60 timer

Nummer 2 gik jeg 10 dage over det tog kun 4 timer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

Mor Christa

1: blev sat igang 38+2 med een stikpille. 10 timer senere kom første rigtige ve, og derfra gik der 18,5 time til sønnike blev født. Havde presseveer i 25 minutter. 

Da jeg var 9 cm åben, arbejdede veerne ikke ordentligt, og jeg måtte i ve drop. Ellers var fødslens forløb fin!

2: fik første "hyggeve" kl 9 uge 41+0. Kom på sygehuset kl 15, hvor jeg var 4-5 cm åben. Fødte min datter ca 6 timer senere kl 20:44. 3 stk presseveer - 7 minutter!! Og så var hun ude :-) 

fødslen gik helt fint, mistede dog for meget blod efterfølgende, men de fik stoppet blødningerne :-) 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Anonym

Mink skriver:

Hej alle sammen ��

Vi venter lillebror til april .. Og er selvfølgelig spændt på om han ligesom sin bror tager lige så mange timer med veer og kommer et par uger før tid ... Alle fødsler er forskellige det ved jeg godt ...

men er alligevel nysgerrig og vil derfor spørge om jeres fødsler mindede om hinanden eller ???  �� Mht til termin, varighed af fødsel osv osv ... 

Nr 1 blev jeg sat igang pga svangerskabsforgiftning, det endte med ak.

Nr 2 kom på knap 2,5 time 

Nr 3 kom på ca 3,5 time 

Anmeld Citér

2. marts 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Min ældste er født 40+3 efter 40 timers veer og 4 timers presseveer.

Min søn kom ud ved aks i 42+ efter at være blevet sat i gang flere gange.

Så de minder ikke meget om hinanden, nej

Anmeld Citér

2. marts 2016

Monski

Mink skriver:

Hej alle sammen ��

Vi venter lillebror til april .. Og er selvfølgelig spændt på om han ligesom sin bror tager lige så mange timer med veer og kommer et par uger før tid ... Alle fødsler er forskellige det ved jeg godt ...

men er alligevel nysgerrig og vil derfor spørge om jeres fødsler mindede om hinanden eller ???  �� Mht til termin, varighed af fødsel osv osv ... 

Første gang fødte jeg 40+6. Fødslen tog 8 timer og 10 minutter, startede med veer. Fødte efter 20 minutter med presseveer. 

Anden gang fødte jeg 40+3. Fødsel tog 2,5 time og vi nåede kun at være på hospitalet i 43 minutter. Denne gang startede det også med veer og jeg fødte efter én presseve 

Anmeld Citér

2. marts 2016

MysteriousAngel

Mink skriver:

Hej alle sammen ��

Den ældste og den yngste ja. Men det er fordi jeg begge gange blev sat igang. Min krop hader det og nægte at samarbejde. 

Derfor tog fødslen af dem flere dage (4) med stikpiller og venten og småveer. Desuden så fik jeg vedrop begge gange. Begge gange ½ times presseveer.

Den mellemste kom selv. Så den fødsel var markant anderledes. Her tog det 3 timer fra da vandet gik og hun kom. Presseveer i 8 min. 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Blop2

Vores første barn blev født 38+3, fødslen tog 26 timer. Endte til sidst i akut kejsersnit, på grund af dårlig hjertelyd.

vores andet barn blev født 40+4, fødslen tog 1 time og 36 min. Fik voldsom veestorm, og åbnede mig fra 2-10 cm på 18 min. Jeg kunne slet ikke følge med og hun blev hjulpet til verden med sugekop.

Anmeld Citér

2. marts 2016

Mink

Tusind tusind tak for hver enkel beretning ! Har været spændende at læse om jer alle sammen ! Kæft hvor er i alle sammen nogle seje damer !  

Kan godt læse mig frem til at det er meget forskellige oplevelser ...  På trods af nogle enkle sammenligninger ... Specielt omkring hvor lang tid fødslerne har taget ... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.